Megismerkedésem Anne L. Greennel és a könyveivel | Bloggerhét

88350737_822618961479728_5559922352508108800_n.jpg

Hogyan ismerkedtem meg Anne L. Greennel és mi az, amit szerintem fontos tudni a műveiről?

Azt hiszem, hogy már több posztomban is említést tettem arról, hogy hogyan kezdődött a kapcsolatom az írónővel és magával az Álomgyár kiadóval. De most eme Bloggerhét keretein belül ismét szeretném megosztani veletek az élményeimet, a gondolataimat.

Anne L. Green-nel egy könyvesbolt polcán találkoztam először (legalábbis élőben), az interneten többször is összeakadtam a hirdetéseivel, így nem is voltak teljesen idegenek nekem a művei. Végül mégis a könyvtárban szerettem bele A remény hajnalába, ami végül az első könyvem volt az írónőtől, valamint a kiadótól is.

Az akkori alig 200 oldalas alkotás hihetetlen mennyire megbabonázott, hiszen nem sokkal utána egyre több regényt vettem a kezembe tőle. Annyira magával ragadt az ő stílusa, az ő világa, hogy függővé váltam. Igen, van olyan regény, amit nem saját példányban olvastam, sőt olyan is van, amit még nem olvastam – például A sötétség fogságában -, ám ezeket igyekszem pótolni és hiánytalanná tenni az ALG polcomat.

Az írónő a romantika és az erotika berkein belül alkot, melyet akcióval és kalanddal fűszerez. Minden egyes műve egy újabb világba kalauzol el bennünket, egy újabb állásponttal és élethelyzettel állít szembe minket. Mesterfokon vált ki érzelmeket az olvasóiból – olyan érzelmi hullámvasútra hív minket, ami többször időzített bombaként robban az oldalak rengetegében. Megnevetett, megsirat, átadja az érzéseket. Pontosan ezért imádom a köteteit, mert minden egyes alkotásába mutat valamit önmagából – kapunk egy darabot Anne L. Greenből, amit a következő művében csak még inkább felturbóz.

Nem titkolom, hogy nehéz kedvencet avanzsálnom az alkotásai közül. Mert mindegyiket más okból kifolyólag szeretem, mindegyiknek valami más az erőssége. Ha eddig nem olvastatok tőle, akkor mindenképp ajánlom nektek – mert az ő regényeibe minden romantika kedvelő beleszeret!

Milyen regényeket olvastam az írónőtől és milyen érzéseket, gondolatokat váltott ki belőlem? Nézzük csak!

88197279_2610714932587454_6017383627057266688_n.jpg

♦ A remény hajnala

,, Igazi eseménydús szerelmi történet óriási fordulatokkal. (..) Imádtam a csípős nyelvű Amyt, de a szívem óriásit dobbant a Jégkirálynak keresztelt Mattért is. Bele éltem magam a könyvbe, láttam miket tesznek és hogyan éreznek. Láttam, mennyire boldogok akarnak lenni és mennyi akadály gördül eléjük. Láttam a küzdelmüket Martin és Tony ellen. Láttam mennyire akarják egymást és mégis mennyire féltek.”

♦ Törékeny vonzerő

,, A történet két megsebzett lélek egymásra találásáról szól. (..) A könyv elolvasásával választ kaphatunk arra, hogy hogyan képes az ember legyőzni a démonjait? Észrevehetjük mekkora kitartás és támogató erő kell ahhoz, hogy képes legyen az ember újrakezdeni egy kapcsolatot, mikor pont a szerelem törte össze őt belülről.”

♦ Elvarratlan szálak

,, Szerelem, fájdalom, csalódás, emberismeret. Meg persze a mosolyok és a könnyek. Aki elolvassa annak mindenképp egy nyugodt időszakot és egy 100-as zsebkendőt ajánlok készenlétbe tenni. Mert a lelkedre hatással lesz. A saját bőrödön fogsz érezni mindent, amit olvasol.” (részlet az ajánlóból)

♦ Ördögi kísértés

,, A mű az írónőhöz híven erotikus-romantikus stílusban íródott. Lenyűgözően vezetett végig minket a történeten, jókor jöttek az újabbnál újabb események és fordulatok.
Tetszett mindaz, amit olvasás közben átélhettem. Úgy gondolom, hogy pont azt kaptam a regénytől, amit vártam, sőt talán még többet. Rég éreztem, hogy ennyire egy húron pendülök a történettel és egyszerűen késztetést éreztem arra, hogy minél hamarabb a végére járjak Reggie és Vicky történetének.” (részlet az ajánlóból)

89203761_548708015998861_4979919940107632640_n.jpg

♦ Arcátlan csábító

,, A mű nemcsak odabilincsel a könyv elé, de el is ragad a valóságból és szinte megszűnik az idő körülötted. (..) Az Arcátlan csábító inkább a romantikus vonalat képviseli, mint az erotikusat. Bevallom kicsit meg is döbbentem, de talán ez volt az az ALG regény, amibe nem is kellett az erotika. Mert így lett tökéletes.” (részlet az ajánlóból)

♦ Érzéki csábító

,,Minden egyes lapja egyre mélyebbre kalauzolt a cselekményszál határain belül, s csak még inkább teleszőtte az egészet érzelmekkel. Mindez egyvelege egy lélegzetelállító utazást nyújt az olvasónak, aki szinte szárnyal az oldalak rengetegében hol boldogan, hol kissé elszontyolodva.” (részlet az ajánlóból)

♦ Végzetes csábító

,,Megbabonáz, elcsábít és akarva, akaratlanul a felhők felé repít. Legalábbis bennem ezek az érzelmek jöttek elő az egész Csábító-sorozat alatt, ám csak az utolsó részben teljesedett ki mindez igazán. S ez csak még inkább bizonyítja azt, hogy a Végzetes csábító egy tökéletesen felépített, fondorlatokkal teli regény.” (részlet az ajánlóból)

88166318_818552338652479_6712861642574528512_n.jpg

♦ Heather vonzásában

,,Az írónő fokozatosan és folyamatosan fejlődik, nem fél önmagából egy darabot adni és megmutatni az olvasóinak. De pont ezektől az apróságoktól lesznek teljesek és tökéletesek a történetei. (..) Csavaros és érzelmekben dús mű, tele érzékiséggel és vágyakozással!” (részlet az ajánlóból)

Miért olvass Anne L. Green könyveket? Miért ajánlom neked az alkotásait?

  • Mert az írónő minden egyes történetben ad magából valamit, egy darabot a szívéből, a lelkéből vagy az életéből.
  • Mert a történetei sosem ugyanarról szólnak. Minden egyes alkalommal valami újdonsággal rukkol elő.
  • Mert a történetvezetése, a stílusa egyedi és ezeknek hála letehetetlen alkotásokat alkot.
  • Mert romantikára (erotikus fűszerezéssel) mindenkinek szüksége van, legalább egy kicsit.
  • Mert képes érzelmeket kiváltani. Könnyeket, mosolyt, dühöt vagy akár aggodalmat.
  • Mert a köteteiben a szereplők bőrébe bújhatsz, saját magadon tapasztalhatod az események forgatagát.
  • Mert nem unalmas, lapos és szürke sztorikkal próbálkozik. Hanem minden alkalommal valamit ki szeretne emelni a történettel, mindegyik alkotása külön üzenettel bír.
  • Mert minden egyes karaktere más, mind személyiségileg és mind viselkedésileg.
  • Mert megérdemli Anne L. Green, hogy mindenki adjon egy esélyt neki. Ő egy olyan írónő, aki kedves az olvasókkal és számít neki mások véleménye. Nemcsak a dicséretekből, de a kritikákból is építkezik. Képes tanulni és fejlődni.

Több értékelésemben is utaltam rá, de úgy vélem hogy Anne L. Green a zsáner egyik legkiemelkedőbb alakja. S lehetséges, hogy többen csak üres szavaknak és túlzásnak fogjátok találni mindezt, de aki nem hiszi, az ismerje meg az írónő világát és bizonyosodjon meg a saját szemével minderről!