Anne L. Green: Elvarratlan szálak

Ajánló:

Az írónő egyik régebben megjelent regénye (A remény hajnala) volt az a mű, ami bevezetett ebbe a zsánerbe. Az ő történetének hatására kezdtem el erotikus-romantikus regényeket olvasni, ő volt az aki megszerettette velem. Miközben ezt a könyvet olvastam, akkor jöttem rá arra, hogy bizony az elmúlt hónapokban mennyire hiányoztak a művei, hogy valami újat olvassak tőle. Ez a regény is egy újabb csoda, amit kiengedett a kezei közül. Tele van érzelmekkel. Nem egyszer dühöngtem vagy sírtam, mert annyira a történtek hatása alá kerültem, hogy azt ki sem tudom fejezni szavakkal. Elkalauzolt egy olyan világba, amit már megismerhettem tőle, de mégis ezt a világot most sokkal ragyogóbbnak láttam. Imádtam az egészet, amit olvastam és egyszerűen csak peregtek a lapok a kezemben. Egy újabb ALG regény, ahol minden a helyén volt. Most teljesen úgy érzem, hogy Cross-függő lettem és nem akarom, hogy vége legyen.

,, Önző vagyok. Szeretlek. Inkább lemondok a lelkemről, de rólad nem.”

Történetünk főszereplője Aidan és Aria. Egy nőcsábász férfi és egy munkamániás nő. Az ők akadályokkal, maffiával teli kapcsolatukat láthatjuk. Egy erotikus mű egy pici krimivel fűszerezve. Annyi minden megfordul a könyvben, amit szinte közhelynek mondanánk, de mégsem az. Nem egyszer elgondolkodtatott az a nézet, az az érzés ami felém sugárzott a könyvből. Annyi mindent eszembe jutatott a múlttal, a jövővel kapcsolatban, hogy megfogalmazni is nehéz.

,, - Nem voltam mindig ilyen. – nézett rám, ahogy a fejét is az oszlopnak döntötte. – Valaki, akiben megbíztam, csúnyán elárult. Tönkretette az önbecsülésem, és kis híján az egész életem, a karrierem. Akkor megfogadtam, hogy soha senkinek nem adok még egyszer ekkora hatalmat a kezébe. (..) - De nem büntethetsz mindenkit valaki más hibájáért egy életen át. A magányod falát csakis te törheted át belülről. Neked kell kitárnod a kapukat, mert kívülről senki nem tud bemenni hozzád, ha te nem engeded – suttogtam.”

Cselekmények szempontjából bepillantást nyerhettünk a kórházi életbe. Milyen átélni azt, ha valakit már nem tudunk meggyógyítani, vagy ha valakit elvesztünk, miközben az életét próbáljuk megmenteni. Illetve úgy általánosságban milyen érzés is ha valakinek az élete veszélybe kerül, aki számunkra a legfontosabb. Rengeteg kérdés vetődik fel a műben, amire válaszokat is kapunk. Ki is igazából Aiden Cross? Vajon a szerelem mennyi mindent bír ki? Kiben bízhatunk igazán? Talán Aria családi háttere is kapcsolatban áll a maffiával?

,, - Ki a fene vagyok? – néztem apám szemébe tanácstalanul. - Erre neked kell rájönnöd. De egyvalami biztos, nem a múltad határoz meg téged, nem a szüleid elkövetett hibái, hanem a saját tetteid. Hidd el, nagyon is jól tudom, miken mész keresztül.”

Karakterek szempontjából is csupa pozitív benyomásom volt. Annyira beleillett minden a helyzetbe, a cselekménysorozatokba. Aiden és Aria szerelmét ismerhetjük meg. Azt, hogy mi mindennel kell szembenézniük a boldogságuk elérése érdekében. Mennyi mindenen kell keresztül menniük egy nyugodt életért. Ki az akiben bízhatnak, kik akarják átverni őket. Nekem szimpatikus volt a két fiatal családja is, illetve mindaz amit tettek és gondoltak. Szerelem, fájdalom, csalódás, emberismeret. Meg persze a mosolyok és a könnyek. Aki elolvassa annak mindenképp egy nyugodt időszakot és egy 100-as zsepit ajánlok készenlétbe tenni. Mert a lelkedre hatással lesz. A saját bőrödön fogsz érezni mindent, amit olvasol.

,, Az emlékek fájdalmasak. A fájdalom pedig erőt ad az önvédelemhez vagy a bosszúhoz. Az élni akarás ösztönös emberi reakció. Soha ne szégyelld azokat a sebeket, amiket az élet hagyott rajtad. Jelzik, hogy legyőzted a fájdalmat, megtanultad a leckét, egyre erősebb vagy. A heg győzelmi tetoválás, amire büszke lehetsz."

31250385_1767939193265017_2178487092764475392_n

Fülszöveg:

A ​szerelem a legveszélyesebb fegyver Aiden Cross sorsa már a születése pillanatában megpecsételődött. Az anyja halála után alig pár hónaposan az olasz maffia elől egy tanúvédelmi program keretében Amerikába menekítik, ahol a nagynénje oltalma alatt felépítheti saját életét. Az új, szeretetteljes környezetnek hála, boldog lehetne, ám mégsem találja a helyét. Egyik zűrből a másikba keveredik. A múltjának titkai lassan benne is felszínre törnek, így visszatér olasz gyökereihez, hogy ráleljen önmagára. Baleseti sebészként helyezkedik el egy római kórházban, ahol nemcsak a hivatásába vetett hitét kapja vissza, de rátalál a szerelem is. A tökéletesnek hitt boldogságot azonban beárnyékolja a balsors. A mindennapok részévé válik a megfélemlítés, zsarolás és korrupció. Aria Bianchi határozott, ambiciózus rezidens, akinek életében az egyetlen fontos tényező: a munkája. Ám ez akarata ellenére hamar megváltozik, amikor feltűnik az új felettese Aiden személyében. A férfi humora, lazasága, lázadó életfelfogása lenyűgözi és magával ragadja a fiatal lányt. Közös jövőjük építésének útjában azonban egy leküzdhetetlennek tűnő akadály áll: a maffia. A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt Anne L. Green a 2015. év elsőkönyves felfedezettje. Legújabb romantikus-erotikus regényének lapjain a korábbiaknál is több izgalommal, érzelemmel, humorral fűszerezett története során végigizgulhatjuk a két szerelmes váratlan fordulatokkal, küzdelmekkel gazdagított életútját. Kiadó: Álomgyár Kiadás éve: 2017 Oldalak száma: 516