Anne L. Green: Heather vonzásában - Bűnös viszony 1.

picsart_01-27-09_35_26.jpg

Az Álomgyár kiadó írónői közül Anne L. Green az egyik olyan, akinek a könyvei egytől egyig lenyűgöznek, felpezsdítenek és egy bámulatos utazásra hívnak. Számos történetet megismertem már az alkotásai közül, azonban fantasztikus érzés számomra, hogy mindig egy magasabb színvonalú, különlegesebb, cselekménydúsabb művet ad ki a keze közül.
Fokozatosan és folyamatosan fejlődik, nem fél önmagából egy darabot adni és megmutatni az olvasóinak. De pont ezektől az apróságoktól lesznek teljesek és tökéletesek a történetei.

Őszintén kijelenthetem azt, ha életem végéig 10 író könyveit olvashatnám, akkor Anne L. Green köztük lenne. Mert tényleg nagyon szeretem azt, amit képvisel. A romantikus-erotikus regények megalkotóinak egyik kiemelkedő alakja, azonban a zsánert tekintve sosem ugyanazzal a sztorival áll elénk, hanem mindig tesz hozzá valamit, amitől különbözővé válnak az általa alkotott történetek.

Azt mondják, a kétely jó, mert töprengésre ösztönöz. Iránytű, amely megmutatja, merre kell mennem. Az én iránytűm azonba megkergülve pörgött, és egyelőre még nem állt be a helyes irányba. Vagy beállt, csak én nem akartam észrevenni, merre mutat.

A Heather vonzásában a Bűnös viszony sorozat első kötete. Az olvasás kezdetekor izgatottan csöppentem bele a lapok rengetegébe, ahol mindig újabb fordulattal és érzelmi kavalkáddal találkoztam. A mű befejeztekor képtelen voltam elhinni és elfogadni azt, hogy az írónő itt hagyta abba és a folytatást csak később ismerhetjük meg. Elvarázsolt, magához láncolt, rabjává tett!

A történet első pár oldalán megismerhetjük a gyönyörű, határozott védőügyvédnőt, Heathert, valamint a munkáját. Emellett a markáns, intelligens nyomozót, Williamet is. Már a kezdetekkor tisztázódnak a helyzetek, az erőviszonylatok a szereplőinkre tekintettel.

A főszereplőink élete hirtelen összefonódni látszik, amikor a bíróság épületében egymásba esnek – a szó szoros értelmében. Kezdetben egy véletlen találkozásnak látszik, azonban az idő elteltével egyre inkább sorsszerű megismerkedésnek tűnik. Mindkettejük számára megdöbbentő, amikor kiderül, hogy nem egymás oldalán vannak – legalábbis a tárgyaláson.

Atyaég! Ez a nő maga a bűn. A romlatlan ember életébe, úgy képzeltem, pont így léptek be a bűnök. Először csak bevillan, majd egyre makacsabbul a gondolataiba férkőzik, hogy aztán észrevétlenül tettekre sarkalljon.

Liam egy bűnöző elítélése miatt vall a bíróságon, ahol előadja a letartóztatás körülményeit és a talált nyomokat. Heather kiáll védence mellett, kiforgatja a nyomozó szavait és tetteit, mindezzel kockáztatva azt, ami első pillantásra reményt adott számukra.

Muszáj együtt dolgozniuk ahhoz, hogy kiderítsék az igazságot és megtalálják a valódi elkövetőt. Közben megismerik egymást, a saját és a másik határait is. Azonban minden felborulni látszik, ami kezdetét vette, mikor a titkok felszínre kerülnek.

William feláldozta a saját életét egy jó barátja tette miatt. Joyce, Liam párja elveszi és élvezi mindazt, amit a férfi ad neki – anyagi jólétet, biztonságot. Ám neki ennél több kell! Mindent megtesz azért, hogy a férfit maga mellett tartsa. Amikor Liam életében a valóság és az álca összeütközni látszik, akkor döntenie kell.

Sikerül megtalálnia Heathernek és Williamnek az igazi gyilkost? Össze tudják egyeztetni a közös életüket a boldogság érdekében? Megtalálják az egymás iránti szenvedélyt és vágyat, ami minden mást kizár a környezetükben?

- (..) Nem a múltunk tesz azzá, akik vagyunk, hanem az, ahogy reagálunk rá - szívta be élesen a levegőt.
- Múlt, jelen, jövő összefügg - toltam el magamtól az üres tányért. - A jelen a múlton alapszik, a jövő a jelenből táplálkozik. Nem lehet boldog jelenünk anélkül, hogy a múltat nem tisztáznánk.

Csavaros és érzelmekben dús mű, tele érzékiséggel és vágyakozással!

Azt hiszem, hogy akkor okozta nekem az írónő a legnagyobb meglepetést, amikor feltűnt a Heather vonzásában c. kötetben két olyan karakter, akiknek már a saját történetüket Anne L. Green megmutatta nekünk. Abban a pillanatban tudtam azt, hogy nehéz lesz lerombolni azt a csodálatot és szimpátiát a mű iránt, amit mindez ébresztett bennem. Ám ezek az érzelmek csak fokozódtak bennem az oldalak előrehaladtával, hiszen a fentebb említett két karakter egyre többször fordult elő a regényben! 

Epekedve várom a sorozat második részét, a Joyce csapdájában-t. Mert maradtak bennem megválaszolatlan kérdések, ezen felül pedig a két főszereplő szerelmének kiteljesedésére és az újabb fordulatokra is kíváncsi vagyok!

Ajánlom ezt a regényt az erotikus-romantikus pagony olvasóinak, mert Anne L. Green története észveszejtő, lebilincselő!

Egy áthatolhatatlan burokkal vontam be magam. Egy erős, kemény nő látszatát keltettem, aki nem ismer sem kételyt, sem megbánást. Ki akartam vívni a tiszteletet. 

picsart_01-27-09_36_06.jpgFülszöveg:

„Egy ​vérpezsdítő történet, mely ravaszul játszik az érzelmeiddel!” – Nikii könyvblog

William Keyes a chicagói rendőrség egyik legelismertebb rendőrnyomozója. Munkája tele van izgalommal, veszéllyel, rejtélyekkel és észjátékkal. Minden ügyében az igazságot kutatja. Mindemellett menyasszonyával, Joyce-szal lázasan készülnek közelgő esküvőjükre.

Tökéletesnek látszó életét azonban egy szövevényes gyilkossági eset és egy kellemetlen jogi procedúra kavarja fel. Az ügyben eljáró tüzes és leleményes Heather Reese ügyvédnőt egyszerre találja kibírhatatlannak és vonzónak. Minden akarata ellenére lassan kialakul köztük a kölcsönös vonzalom. A Heather iránt táplált érzelmei észrevétlenül befolyásolhatóvá és sebezhetővé teszik őt. Will idővel mindenben elbizonytalanodik, amiben addig hitt: Joyce-ban, a hivatásában, de legfőképpen önmagában.

A Heather vonzásában a Bűnös viszony-sorozat első része, melyben a többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt írónő bebizonyítja, nem mindenki bűnös, akit rabságra ítélnek. A történet a Joyce csapdájában című kötetben folytatódik.

(Álomgyár, 2019)