Mimi Taylor: Fekete bárány

Az írónő munkásságát nemrégiben ismertem meg, de már most rengeteget köszönhetek neki. Csupa jó élményeket szereztem a művei által. A bosszú ára című regény is már letehetetlen volt számomra, ám ez az érzés újra előjött a mostani könyvénél is.
Nem mondhatom, hogy újabb oldalát ismerhettem meg Mimi Taylornak, de úgy érzem valami újat, mélyebbet élhettem át általa. Ezért pedig köszönettel tartozom neki!

,, Abban a percben mindent és mindenkit kizártam. Csak mi ketten léteztünk. A világ legjobb nőjét tartottam a karomban, miközben ő kedvesen mosolygott rám.”

Egy nőcsábász férfi, aki imád bulizni és élni. Tony az édesapja cégénél dolgozik, aminek élére egy kis idő múlva ő kerül. Úgy érzi, hogy saját maga nem elég elszánt és határozott ahhoz, hogy irányítsa a céget, ám sokkal több rejtőzik benne, mint azt ő maga gondolja.
Minden megváltozik, amikor felbukkan az apja kérésére egy segédépítész, akivel közös projekten kell dolgoznia. A nőt nem először pillantja meg, ugyanis az előtte való napokban épp ezt a dögös barnát próbálta felszedni a helyi klubban, sikertelenül.
Vajon Tony képes csak munkakapcsolatban maradni a nővel, aki már szinte egyetlen pillantással elrabolta a szívét?

Amy rengeteg fájdalmat élt meg. Olyan dolgok történtek vele, melyeket olvasni is szörnyű, nem pedig átérezni.. Könnyek, szomorúság. De talán Tony visszahozhatja az elvesztett boldogságának egy darabját, ám a nő bízhat valakiben, aki az egyéjszakás kalandjairól híres? Egyáltalán létezik, hogy egy nőket imádó férfi ezentúl csak egyre összpontosítson?

,, - Te a fönőköm vagy, ez nem túl jó ötlet és én nem akarok egy újabb strigula lenni, vagy egy újabb név a naptáradban. Te és én – mutatott először rám, aztán magára – mások vagyunk! Én egy életre szóló társat keresek, olyat akiben megbízhatom, olyat, aki képes elköteleződni mellettem (..)
- Én már más ember vagyok Amy, megváltoztam!
- Mégis mikor? Az elmúlt két napban? Tony, ez nem megy egyik napról a másikra, a változáshoz idő kell és akarat, senki sem tud csak úgy megváltozni!
- De igen, ha van miért! Én képes vagyok rá! Érted képes vagyok rá!”

A férfi kedvesét elrabolja valaki, aki esküt tett rá, hogy tönkreteszi Tony életét. Van, amikor a szerelem megszállottá, beteggé teszi az embert. Bár sokszor ezt nem a szerelem váltja ki az emberből, hanem a tudat, hogy valaki más jobb ő nála. Sokszor az ember úgy érzi, hogy azt akarja más is átélje azt a keserűséget, amit neki kellett.. De vajon hol az a pont, ahol ez már letér a normalitás talajáról? Tonynak sikerül megmentenie élete asszonyát, mielőtt valami végzetes történne?

A Fekete bárány mosolyra késztet, könnyeket csal elő, érzelmeket vált ki az olvasóból. Egy szerelmet ismerhetünk meg, melyhez hasonlót az ember talán sosem élhet át. Csodálatos, rendhagyó érzéseket ismertet meg velünk, ám néhol izgalomba hajszol.
A történetet, a szereplőket mind szerettem. Fenntartotta az írónő a figyelmem az egész mű alatt! Egy olyan élményt szereztem, amit egyhamar biztosan nem fogok elfelejteni!

,, Vagy összeroppanunk a keresztünk súlya alatt, vagy kitartóan cipeljük tovább.”

Fülszöveg:

Anthony Jonathan Edwards egy a harmincas évei elején járó fiatal építész, aki az apja cégénél dolgozik, meglehetősen szabad szájú, nem veti meg az alkoholt és imádja a nőket, akik többnyire egyetlen éjszakára ejtik rabul. A szex ugyanolyan fontos számára, mint másnak a víz vagy a levegő, de érzelmileg képtelen kötődni. Egy nap teljesen váratlanul betoppan az életébe valaki, aki fenekestül forgatja fel Tony életét és romba dönti eddigi jövőképét. Múltbéli kalandos élete hamar visszaüt, amiért nagy árat kell fizetnie.

( Underground Kiadó, 290 oldal, 2017)