Mimi Taylor: A bosszú ára

Nemsokára megnyílik az Imádom a Könyveket könyvtára a bloggerek számára!

Ajánló:

Az írónő egy olyan történetet alkotott, ami tele van érzelmekkel, kalandokkal és olvasás közben fenn tartja az olvasó figyelmét. Egy történetet, ahol két különleges lélek egymásra találását és harcát ismerhetjük meg. Egy olyan szerelem bontakozik ki előttünk, ami megvívja a harcot az igazi boldogság eléréséhez és sikerül is nekik.

,, Amikor az ajtóban abban a hófehér ruhában megláttam őt, olyan volt, akár egy angyal. Egy angyal, akinek az ördög kellett. Amikor hozzám bújt, akkor jöttem rá, hogy valójában mennyire vágyom rá. Nem csak a testem, de a lelkem is őt akarja.”

Megismerhetjük Alice-t, a visszahúzódó és kissé félénk 18 éves lányt. Egy hétvégén meglátogatja unokatestvérét, aki egyben a legjobb barátnője is, Melissát. Ez az este az a pont, ahol elveszít valamit és megváltozik az élete. Az átélt szörnyűség megpecsételi a következő hónapjait és egyszeriben a new yorki művészeti iskola kicsúszik a kezei közül. Emellett elmarja maga mellől az embereket és lelkileg tönkremegy, az alkoholban keres menedéket.

,, A tehetetlenség érzése, hogy képtelen voltam bármit is tenni ellene, és a félelem átjárta az egész lényem. A szívem egyre hevesebben dobogott a mellkasomban, a torkomban gombóc nőtt. Éreztem, amint az első könnycsepp kibuggyant a szememből és lassan lefolyt az arcomon. Némán sikítottam, hangtalanul szenvedtem, mert tudtam, hogy mi fog történni. (..) Nem érdekelte az sem, amikor más sírva könyörögtem neki. Mindent elkövettem azért, hogy lelökjem magamról, de már ketten szorítottak le, moccanni sem tudtam. Az egész testem égett a fájdalomtól.”

Christian Cane a férfi, aki bosszúra szomjazik. Elsődleges céljának tartja, hogy megölje a férfit és az embereit, aki tönkretette az anyja életét, majd egyszerűen balesetnek álcázva meggyilkolja a családját.  Nem tudja, hogyan dolgozhatná fel mindezt és csak a bosszú íze lebeg a szeme előtt. Ám a sors mást görget az útjába. Véletlenül találkozik Alice-vel, akit később azon a mocskos éjszakán is megment. Aggódni kezd a lány után, úgy véli a kishúgát látja benne, de itt másról van szó.

Két ember megismerkedik egymással. Mindkettőnek megvannak a maguk démonai, a múltjuk és a céljuk, amiért bármire hajlandóak. Vajon minden harcot meg lehet nyerni saját magunkkal és a környezetünkkel szemben? Egy olyan küzdelem tanúi lehetünk, ami leginkább a saját maguk érzelmeinek a csatározásaiból áll. Mindketten tele vannak keserűségekkel, mindketten rettenetes dolgokat éltek át. Talán a megoldás pont egymásban rejlik és abban a vonzalomban, szenvedélyben ami köztük van.

,,- Szereted – jelentette ki. - De hát nem is ismerem! – kiáltottam újra. - Az nem számít! A szíved már tudja, amit az eszed még nem!”

A lánynak sikerül elfelejtenie azt az éjszakát, vagy legalábbis elfogadnia? A lapok között szinte átélhetjük azt, hogy milyen nehéz lelkileg helyrerázódnunk egy ilyen esemény után. Szinte együtt sírtam vele és átéreztem mindazt, amin keresztül ment. Senkinek nem lenne szabad ezt megélnie, elviselnie. Úgy gondolom ez egy olyan nyomás a léleknek, amitől talán soha nem tud helyrejönni, de szerencsére Alice-nek idővel sikerül. A férfi egy olyan ember ellen harcol, aki nem kispályás és talán pont ez az oka annak, hogy nem akar senkit a közelébe engedni. Túl sok embert elveszített és nem tudja hogyan állna fel, ha ez ismét megtörténne. Az érzelmeknek nem lehet parancsolni, de vajon ha az ellenségük elrabol valakit, akit szeretünk, akkor hogyan tudjuk felvenni a harcot vele? Mi az a pont, ahol el kell engedni a bosszút? Van egyáltalán ilyen pont?

,, Próbált erős maradni, de úgy érezte, összetörik. Az élete kártyavárként hullik darabjaira.”

Aki ismer tudja, hogy szinte a legnagyobb zsánereim a romantikus művek. Rengeteg szerelmi, érzelmi történetet olvastam, de úgy gondolom ez is egy olyan lesz, amit nem fogok tudni csak úgy elfelejteni. Magába szippantott és nem eresztett addig, amíg nem jutottam el a történet befejezéséig. Sőt még utána is lefoglalta a gondolataimat és nem tudtam csak úgy elszabadulni tőle! Ezt a könyvet el kell olvasni, át kell élni és nem utolsó sorban szeretni kell!

34856434_1812930112099258_1902649458198315008_n

Fülszöveg:

A ​tizennyolc éves Alice Carternek egyetlen vágya, hogy profi fotós legyen. A visszahúzódó lány még kislánykorában fogadalmat tett önmagának, hogy soha nem lesz szerelmes, és ennek érdekében mindent el is követ. Egy balul elsült buli azonban romba dönti életét. A lány képtelen túltenni magát a történteken, és önmaga pusztításába kezd.

Christian Cane fiatal üzletember, akit csupán egyetlen dolog éltet: a bosszú. Kisgyermekkorában elszenvedett sérelmeit és családjának halálát is ugyanannak az embernek tulajdonítja. Chris úgy érzi, csak akkor lesz képes megnyugodni, ha felszámolja a teljes Valdez klánt.

Alice és Christian véletlen találkozása nem marad következmények nélkül. A férfi mindent elkövet, hogy megmentse a lányt önmagától. Az életük folytonos küzdelemmé válik. Harcolnak a függőség, a hatalom és az érzelmeik ellen.

Képesek lesznek legyőzni a démonaikat és megvívni a saját csatájukat? Lehet még boldog a két elveszett és tönkretett lélek? Vajon milyen következményekkel járhat egy drogbáró ellen indított bosszúhadjárat?

(Magánkiadás, 402 oldal, 2018)