Emy Dust: Szerelemmel szabadulva

Nemsokára megnyílik az Imádom a Könyveket könyvtára a bloggerek számára! 

Ajánló:

Utólag szereztem tudomást arról, hogy ez a mű kapcsolatban áll az általam annyira megkedvelt Bilincsbe zárt szerelem  című művet. Ennek ellenére ugyanolyan lelkesedéssel vetettem bele magam a regénybe, és úgy érzem ez egyfajta szerencse volt.
Hogy miért?
Mert ez a történet nemcsak romantikus és erotikus, de emellett izgalmakkal teli. Csordultig van fordulatokkal, és amikor azt hittem minden boldogság lesz benne, akkor egy újabb drámai helyzetbe csöppentünk.

,, Teljesen elvette az eszem, még nem éreztem korábban ennyire erősen az akarom érzést, ami most tombolva tört, zúzott szét bennem mindent, apró porszemmé.”

Jack rendőrként dolgozik, szereti a munkáját. Nem szentel figyelmet a komoly kapcsolatoknak, lelkiismeret furdalás nélkül flörtöl bármilyen nővel, aki az útjába kerül.
Munkahelyén egy új társat kap maga mellé, Victoriát. A nő flegma, makacs, ráadásul egyáltalán nem kedves. De Jack kezdi felfedezni, hogy ez csak egy álarc, ami mögé a nő igazi valóját bújtatja.

Victoriát egy nagydarab férfi kezdi zaklatni. Kiabál vele, magával rángatja és a nő időről időre betegségre hivatkozva táppénzre megy. Mi zajlik a háttérben? Ki ez a férfi és a nő miért retteg tőle?

,, Megfogtam a derekát és szorosan magamhoz húztam. Tenyerét mellkasomhoz érintette, mintha készenlétben állna, hogy ellökjön magától. Vékony ujjait éreztem csupasz mellkasomon, amitől bizseregni kezdtem belülről. A szemébe néztem, mindkét kezemmel hátranyúltam és elkezdtem felhúzni lassan a cipzárt. Szinte hallani lehetett dübörgő szívverését. Mellkasa szaporán emelkedett és süllyedt. Közelsége teljesen elvette az eszem, meg akartam csókolni, csatát vívtam magamban az ösztöneimmel. Becsukta a szemét, nagyot nyelt és sóhajtott, amitől résnyire nyíltak ajkai. Lehajtottam kissé a fejemet, az állam hozzáért az arcához. Szaggatottan vette a levegőt. Inkább levenni akartam róla a ruhát és ölelni, uralni akartam a vágyat benne, ajkait az enyémen érezni. Nem lehet, bármennyire is szeretném, azzal elrontanék most mindent. Azt akarom, hogy bízzon bennem.”

Jack mikor egyre inkább belecsöppen az új kollegája életébe rengeteg titkot fedez fel. Úgy érzi, hogy mióta ez a nő betette kecses lábait a kapitányságra, azóta csak ő létezik számára. Hiába látogatja meg korábbi barátnőit a gondolatait attól nem tudja irányítani és folyton a vadóc Victoria jár az eszében.
Vonzódik hozzá, ám a lány nagyon is tartózkodik.
Vajon milyen titkokat rejteget a lány? Milyen múltbeli sebek kerülnek felszínre, és hogyan vészeli át ezeket a dolgokat?

Az ember számára rettenetes érzés, amikor valamilyen számára fontos emberről derülnek ki csúnya dolgok. Hogy hogyan kellett élnie, miket tettek vele és legfőképpen, hogy lelkileg ennyi mindent, hogy bírt elviselni és cipelni még most is.

Titkok, remények és fájdalom.
Ébredezni kezd a szerelem, ám sokszor ez az állapot nem elég ahhoz, hogy két ember teljes valójában küzdjön a boldogságért.
De vajon nekik sikerül végig járniuk ezt a rögös utat?

,, Egyre gyorsabban vert a szívem. A torkomban éreztem a lüktetést, ordítani akartam, helyette a közelemben lévő asztalt és széket kezdtem el rugdosni és dobálni. Hogy lehettem ennyire idióta, gondolnom kellett volna erre. De eszembe se jutott, hogy ez pont vele történt meg.”

Köszönöm az írónőnek, hogy egy ennyire nagyszerű történetet osztott meg velünk. Rabul ejtett, a lapok csak peregtek a kezeim között. Nem akartam, hogy vége legyen.

Ez egy olyan történet, amit minden romantikus művet kedvelőnek el kell olvasnia! Szenvedély, szerelem, izgalom. Csak ajánlani tudom!

Fülszöveg:

Jack Gleeson kiváló rendőr, barát és szenvedélyes férfi. Szereti a nők társaságát, nem a szíve vezérli a kapcsolatokban. Egy nap valaki belép az életébe akaratlanul is. A lány elutasító viselkedése kihívás Jack számára, ismeretlen múltja több problémát és akadályt gördít eléjük. Lesz még valaki, aki a múltból visszatérve mindent megtesz, hogy ők ne lehessenek együtt. Képesek megküzdeni egymással, egymásért?

A Bilincsbe zárt szerelemből jól ismert Jack saját útja a szerelemhez, nevetéssel, drámával, akcióval és a tőle elmaradhatatlan erotikával.

Jack és Victoria története

(MyBook, 2017, 308 oldal)