Emy Dust: Bilincsbe zárt szerelem

Nemsokára megnyílik az Imádom a Könyveket könyvtára a bloggerek számára! 

Ajánló:

Egy olyan történet rabja lettem, ahol minden megtalálható, ami egy jó könyvhöz kell. Egy történet, ami tele van érzelemmel, kalanddal. Egy történet, ami titkokat rejteget és izgalmakat kelt az olvasóban. Egy történet, amire emlékezni fogsz később is.

,,- Olyan vagyok, mint egy muffin. – puffogtam tovább és kiindultam az ajtón. Hangosan felnevetett. - Szeretem a muffint. – próbált kedvesen viccelődni.”

Történetünk főszereplője Megan és Brian. Megan rendőrtanonc, szeretne apja nyomdokaiba lépni. Brian rendőr, aki oktatóként is tevékenykedik. Egy hivatás, két ellenkező nemű személy. Első találkozásuk egy bárban történik, ahol egymás közelébe keverednek és egy közös kalandot élnek át. Megan lelép a szerinte kialakult helyzetből, de fogalma sincs arról, hogy másnap a rendőriskolában összefut a férfivel. Egy véletlen ügy okán kerülnek a férfi lakására, ahol ismét testi kontaktust létesítenek egymással és kezdetét veszi valami. Azonban fogalmuk sincs még arról, hogy mi fog történni a következőkben. A nővel egy erőszakosság történik, melynek hatására golyók repkednek a levegőben. Vajon ki lőtt kire? Megan anyjának sem tetszik a helyzet, rengeteg titkot rejteget a nő, ami valahogy lassan felszínre is kerül. Ryan az ügyvéd, aki segítene Megannak az erőszak ügyében. De vajon Ryan más miatt is segíteni akar neki? Végül a nő és a férfi rengeteg akadályt leküzd. De eljuthatnak a boldogságig? Lehetőségük lesz mindentől távol egy nyugodt, közös életre?

,, Megszűntek a hangom körülöttem. Mart a fájdalom, elfogyott az összes levegőm, foltokban láttam fejem fölött a lámpát. Nem tudtam mi történik, mozdulni akartam, amikor egy homályos alak hajolt fölém, csak néztem őt. (..) Nem tudtam tenni semmit, hiába akartam. Nem tudtam irányítani a testem, magam maradtam a gondolataimmal.”

Sok minden eszembe jut a mű kapcsán, de talán ezekkel tudom a legjobban kifejezni: hazugság, szerelem, barátság, harag, megbocsátás A könyvben egy igazi érzelmi hullámvasúton érezhetjük magunkat, ha érdekel miért, vedd kezedbe a könyvet és merülj el ebben a remek történetben! 34266511_1805715432820726_8424580958149148672_n

Fülszöveg:

Megan Prescott vágya, hogy édesapja nyomdokaiba lépjen és rendőr legyen. Egy szenvedélyes éjszaka magával ragadja egy ismeretlennel, majd egy újbóli találkozás mindent felfordít az életében. Menekülne az érzelmei elől, de már késő. Nem csak saját magával kell megküzdenie, hanem a körülötte felbukkanó titkokkal és hazugságokkal. Képes lesz rá, megannyi veszteség és csalódás mellett, amik napról napra érik őt? Fordulatokkal teli történet  Akció, Szenvedély, Dráma, Erotika , Humor Megan és Brian története Egyes jeleneteket Brian szemszögéből is megismerheted. ( MyBook, 334 oldal, 2017)