Ruby Saw: Az igazi (Előolvasás)

Ajánló:

Az írónő az első könyvéhez hasonló érzéseket keltő művet adott ki a kezéből. Egy olyan történet folytatását ismerhetjük meg, ahol a szerelem és az igazi boldogság elérése csak akadályokon való átjutással érhető el. Egy történetet, amiben szinte otthon érezhetjük magunkat és ahol akár mi is jelen lehetünk mellékszereplőként.

A könyv előzménye a Pillangóhatás című könyv, melyben tanúi lehetünk annak, hogy Liv hogyan válik hernyóból pillangóvá, azaz hisztis kislányból egy határozott nővé. Az a történet Liv és Rob egymásra találásával ér véget. Abban a könyvben is rengeteg dolog történt Livnek és családjának az életében, amik akár velünk is megtörténhetnek. Átélhetünk valamit, ami szinte napjainkban játszódik.

,, Lepergett előttem az összes emlék, ami Robhoz kötött. Mindent láttam fél percbe sűrítve, és rohadtul bántott, hogy fel kell adnom. Amikor viszont szembesülsz vele, hogy a szerelmed eléd helyez valamit, akkor egy picit elbizonytalanodsz. Egy pár vagytok, megosztotok egymással mindent, mindent megtesztek egymásért. Legalábbis ennek így kellene lennie. Amikor pedig te nem ezt látod, és érzed belül, hogy szereted ugyan, de nem látsz jövőt, akkor azt el kell engedni.”

Liv Jackson egy esküvőszervező tanfolyamot végez el, mert úgy érzi ez az ő útja és ebben a szakmában igazán önmaga lehet. De közben a szerelmi élete egyre inkább zátonyra fut. A férfivel, aki iránt szerelmet érez egyre inkább eltávolodnak egymástól, és napról napra nagyobb lesz a szakadék köztük. A nő úgy érzi, fordulóponthoz érkezik a kapcsolata, de hogyan fogja ezt átvészelni és túlélni?

Ismét padlóra kerül és próbálja legyőzni a fájdalmat a mellkasában, amiben óriási űr keletkezett. De most tudja, hogy hogyan fogadja el az újabb vereséget ezzel az átkozott érzelemmel.
Feltűnik egy személy a múltból, aki felkavarja benne mindazt, amit lezártnak hitt. Lehetőséget ajánl neki arra, hogy kiszakadjon abból a világból ahol most van és arra is, hogy helyrehozza az életét.

,, Liv! – lágyan szólított. Nem néztem rá, továbbra is a padlót fixíroztam. - Liv, nézz rám! – aztán erélyesen szólt hozzám. Végül ráemeltem félve a szemem, de pislogni sem volt időm, mert nekipasszírozott a bejárati ajtónak, és megcsókolt.”

Liv nem veszti el a reményt, a szíve azt súgja ott van az orra előtt az Igazi. De vajon mi mindenen kell keresztül verekednie magát és mivel vagy inkább kivel kell megharcolnia a férfi szerelméért? Vajon képes megbocsátani valakinek, aki már egyszer elengedte?

,, - Liv, nyugodj meg! Megértelek, de most figyelj rám, légyszi! - lefejtettem a kezét az arcáról, és letöröltem a könnyeit - Emlékszel, hogy azt mondtam neked, még jó pár hónappal ezelőtt, hogy szeretlek, de elengedlek? - bólintott - Tudod hányszor gondoltam rád? Rengetegszer nézegettem a képeidet a profilodon, és nagyon hiányoztál. De aztán ez az érzés elmúlt. Azt hittem, hogy elmúlt, de nem, csak elnyomtam magamban. És most, hogy újra a közelemben vagy, úgy érzem, hogy hatalmas barom leszek, ha nem próbálom meg. Én komolyan úgy érzem, hogy szeretlek, még mindig, úgy, mint akkor. Képzeld, azóta nővel sem voltam!”

Dylan, Liv apja hogy fogja fogadni a férfit, aki a lányát akarja? Áldását adja majd erre a kapcsolatra?
Liv hogyan dönt majd? Vajon a vonzalom és a szenvedély elég lesz ahhoz, hogy elérhessék a boldogságot?

Érzelmekkel túlfűtött, erotikával fűszerezett regény. Ahol egy nő szerelemért való küzdelmét láthatjuk. Mert ugyan mikor zajlik minden könnyen és rögös út nélkül?
A regényben az előzőleg megismert érzelmek, hangulat uralkodik, ami ezúttal csak még jobban fokozódik. Egy nő kitartását, akaraterejét ismerhetjük meg.

Livet egy olyan nőnek láthatjuk a műben, aki makacs, kitartó és mindent megtesz azért, hogy elérje a célját. Sokkal józanabbul viselkedik és tudja, hogy mit miért tesz. Nem fél szembeszállni a férfiért, akiben végre látja azt, ami igazán kell neki. Persze a vonzalom sem az utolsó és a vágy, ami a férfihez hajtja.

,, - Olivia Jackson, igazán megtisztelnél, ha hozzám jönnél feleségül. - kinyitotta a kis dobozkát, amiben egy kerek kővel díszített fehérarany gyűrű csillogott - Mit mondasz? Akarsz velem élni az idők végezetéig? Az ájulás környékezett. Egyszerre akartam ordítani, és sírni, de persze mindezt az örömtől. Olyan érzés volt, mintha felültem volna a boldogság körhintájára, és az körbe-körbe ment volna velem. Én pedig csak mosolyogtam, és mosolyogtam rajta. - Ez minden vágyam! - feleltem, és a remegő bal kezemet nyújtottam felé, amire felhúzta a csodaszép gyűrűt.”

A romantikus zsánert szívesen olvasóknak ajánlom, mert ez egy olyan történet, ami szinte tökéletesen fogalmazza meg mindazt, hogy a boldogságért mennyit kell küzdeni és egy emberben mennyi erő és kitartás van, mire képes akkor amikor igazán akar valamit.
Romantika, vágy, szenvedély. Itt az idő megtalálni az Igazit!

Fülszöveg:

Egy nő. Egy férfi. Temérdek pillangó. Egy érzés, melyet mindenki élete során csak egyszer érez.

Liv Jackson életében hosszú, és keserves út vezet az igazihoz, de most végre úgy érzi, hogy révbe ért, hogy megtalálta. Virágok, szerelmes pillantások, erotikus testbeszéd, és olyan heves szívverés, ami az egekbe repíti a vérnyomást. Ez lenne az igaz szerelem, csakhogy senkinek nem adják ingyen, még Livnek sem.

Az egykor akaratos, és hisztis nőnek két lehetősége van: vagy hagyja tova szállni, vagy harcol. Liv azonban ezúttal felveszi a kesztyűt, és nem engedi elfutni a lehetőséget a boldogsághoz. Útján intrika, féltékenység, és egy régi ismerős is elkíséri.

A végén pedig győz a szerelem? Az igazi szerelem?