Laura Reese: A gyönyör sötét oldala

Ajánló:

Amit a történet olvasása közben éreztem azt nehéz megfogalmazni. Régóta nem éreztem azt egy könyvnél, hogy nem tudom helyes-e az ahogyan reagálok és amilyen emóciókat kelt bennem. Izgatott voltam, hogy milyen csavarok lesznek benne és mindig volt benne valami új, amire nem számítottam. ,, Túlárad és felcsap, mint az áradás, mindent maga alá temet, elsodor és egyre csak nő.”

Azt a fülszövegből megtudjuk, hogy a regény két testvérről szól, akik magával az ördöggel vagy  legalábbis a földi gonosszal, M-mel kerülnek közeli kapcsolatba. Számomra érdekes volt Nora gondolkodása, hiszen már az elejétől azt hitte M ölte meg a húgát és közben mégis összeszűrte vele a levet. Talán ami számomra még nagyobb meglepetést okozott, hogy mindezt Nora élvezte is és valóban egyre durvább és durvább kéréseket hajtott végre a férfi számára a szex terén. Volt ahol picit túl soknak éreztem és el se tudtam hinni, hogy mindez megtörténhet és van aki képes ennyire beteg dolgot megtenni, sőt igazából nem is csak ő tette meg. Mégis Norának ez a beteges tette volt az, ami hozzájuthatta az információhoz, amivel lebuktatta a gyilkost. Volt amikor elhittem, hogy Frannyt Ian ölte meg, hiszen más okból miért nem említette az egyéjszakás kalandjukat vagy miért viselkedett Norával időközben úgy ahogy? Teljesen összezavart, de a teljes művet végig tudtam követni. Néhol az idegeimet borzolta, máshol élveztem a sorokat, melyeket olvashattam. ,, A férfi daganatként növekedett benne, észrevétlen áttéteket képezett a szervezetében, lassan behálózta az egész életét, míg végül elpusztította.” Arról nem is beszélve, hogy számomra talán nem is az erotikus pszichothriller volt az, ami megragadott, bár ez tényleg óriási zsánerem. Azok a lelkileg mély dolgok, amelyek helyet kaptak benne, na azok tették tökéletessé az egész könyvet. Hiszen képet kaphatunk Franny lelkéről, Nora lelkéről és közben több külső esemény is zajlik. Mélyen bele láthatunk Franny gondolataiba és mindabba amit átélt egészen az öccse halálától kezdve azon túl, hogy mi minden játszodótt le benne és mi mindenért okolta saját magát. Sokszor volt olyan érzésem, hogy az amennyire Nora nem ismerte a húgát, mindaz számomra volt szégyennel teli. ,,Két férfi van az életemben, két életet élek, két egészen különbözőt és mégis szorosan összekapcsolódót, mint a tárgy és a tükörképe. M a fantáziavilág, Ian a valóság.” Összességében nagyon tetszett a mű. Sokszor megesik, hogy a váltott nézőpontú könyveket lehetetlen követni. Na itt ez a momentum is aranyat ért szerintem, hiszen így sokkal hitelesebb lett. Méltán mondhatom,  hogy ebben az évben ez az eddigi legjobb könyv amit olvastam. Bátran ajánlom azoknak a könyvmolyoknak, akik szeretik a kevert műfajokat. Ha az erotikus, ha a pszichothriller a zsánered, ami megmozgat, na akkor ez a te könyved lesz. Megígérhetem, hogy saját tapasztalatból mondva falni fogod az oldalakat és a végén meglepetés vár. Hiszen nem fogod tudni ki Franny gyilkosa. A szadizmust imádó Michael? A mackós, imádnivaló Ian? Vagy talán valaki más? Egyáltalán megtalálja a gyilkost Nora? Vagy a végén ő is a húga mellett végzi? ,, A régi érzelmek, melyeket igyekezett elfelejteni, a mélybe rejteni, a magány, az elhagyatottság, a bizonytalanság mind a felszínre tört, és tudatosította benne, milyen törékeny is az élet és a szeretet.” Tele van érzelemmel, a lelkedig hatol és közben darabokra szed. Nem könnyed történet, mégis megbabonáz és letenni sem fogod tudni! 28235870_1698065206919083_508527629_n

Fülszöveg:

Izgalmas ​erotikus regény két nővérről, akik veszedelmes útra kelnek a sötétség mélyébe egy vonzó, ám határokat és szabályokat nem ismerő férfival. Visszatérni csak az egyiküknek sikerül. „A gonosz nem feketében jár, és nem áraszt rosszindulatú kipárolgást vagy fényeket, épp olyan, mint a szomszéd. Michael is ott tanít még a Kaliforniai Egyetem davisi tanszékén. Gyakran látom fiatal és idősebb nők társaságában, ahogy beszélget velük, ők meg nevetgélnek, összemosolyognak. Ártalmatlannak tűnik, senki nem is feltételezné, hogy ölni képes. Mégis, amióta a húgom naplóját elolvastam, látom, hogy rossz ember, akinek se lelke, se erkölcsei. Megölte Frannyt, szánt szándékkal, előre eltervezve pusztította el őt, és cseppnyi lelkifurdalást sem érez. A húgomat megkötözték és megkínozták, a Yolo megyei halottkém mégse tudta meghatározni a halál okát. A mai napig rejtély.” Laura Reese mára már klasszikussá vált regénye a kritikusok és az olvasók szerint egyszerre hihetetlen izgalmakat rejtő, A bárányok hallgatnak fordulataival vetekedő pszichothriller és az O történetét sok helyütt maga mögé utasító erotikus regény, amelyet csak erős idegzetű felnőtt olvasóinknak ajánlunk. Kiadó: Magnólia - Agave könyvek Oldalak száma: 448 Kiadás éve: 2013 Borító: PUHATÁBLÁS