Dawn Silver: Fearless - Szabadon

Ajánló:

A könyv fülszövege érdekesnek tűnt számomra, már egy ideje szemezgettem vele. Bár őszintén szólva nem az az élmény várt olvasás közben, mint amire számítottam. Én úgy gondoltam, hogy ez a könyv egy erős olvasmány lesz, legalábbis az erőszak terén. Arra számítottam, hogy sokkal részletesebben lesz bemutatva, sokkal jobban beletekinthetek majd a nő és férfi erőviszonyba. Ennek ellenére mégis pozitív kihatással volt rám a könyv, mert ettől eltekintve pörgött, zajlottak az események és bizony néhol olyan dolgok történtek, amire egyáltalán nem számítottam.

A könyv főszereplője Olivia és a férje, Mitch. A könyv elején betekintést kapunk abba, hogy miként él Los Angeles-ben a házaspár. Aztán mikor a Fearless panzióhoz utaznak még jobban érzékelhetjük azt az elnyomást, miben hősnőnk él. A történet kisebb részletekkel leírja, de szavak nélkül is érzékelteti velünk azt, hogy Mitch mint férfi mennyire kezeli le a női nemet és legfőképp a feleségét. Ahogy az oldalak peregnek betekintést nyerhetünk abba is, hogy milyen okból házasodtak össze, milyen gyermekkoruk volt, tehát a múltjukba is. Rajtuk kívül megismerhetjük Freyát, Lukeot és Sadiet is, meg persze Malloryt. A történet nagy részében ők is szerepet játszanak, több mindenben is, mint gondolnánk. Mindegyikről megtudunk valamit, aminek bizony a történet során jelentősége lesz. A fülszöveg említi, hogy ’Fearless egy menedék’. Nos, mi választ kaphatunk arra, hogy a mi Oliviánk számára ez valóban menedék lesz-e és a szabadság, vagy pedig egy újabb pokol, amibe belecsöppen. ,,Erőtlenül suttogtam a nevét, és a szememből végre kibuggyantak az eddig visszatartott könnyek. Az. Egész. Világom. Össze. Omlott." Sok kérdésre kapunk választ a történetből. Például, hogy Olivia elég bátor-e ahhoz, hogy a férje háta mögött szervezkedjen és a szemébe mondja azt, amit már rég meg kellett volna tennie… Egy óriási NEM-et. A történet megmutatja nekünk olvasóknak, hogy bizony az emberek nem mindig olyanok, amilyennek látszódnak és amilyennek mi elképzeljük őket. Emellett az is tény lesz számunkra, hogy bizony ott lapulhat a boldogság valahol, akkor is ha mi nem látjuk. De ha észrevesszük és küzdünk érte, akkor megtarthatjuk. A könyvet picit nehezen kezdtem el, érzelmileg nem volt nagy hatással rám, de elgondolkodtatott pár dolgon, amiket fentebb említettem. Mégis a könyv harmada fele valami történt és csak azt vettem észre, hogy egyre gyorsabban haladok a könyvvel. Tetszett a történet mindent összevetve! cats

Fülszöveg:

Olivia két éve rettegésben él; két éve, mióta belépett egy házasságba, melyre kizárólag a körülmények kényszerítették. Férje megalázza, testileg-lelkileg is csak gyötri, és a fiatal lány úgy érzi, elveszett számára a remény. Aztán egy nap Mitch közli, hogy elutaznak; a cél Colorado, és azon belül a Fearless, mely egyszerre menedék, és egy hely, ahol nem maradnak többé titkok. Kiderül, hogy Mitch nem egészen az, akinek Olivia hitte, és a lánynak is választania kell: a tét a saját szabadsága, és egy új, nem várt szerelem, amely tragédiával is végződhet. Kiadó: Colorcom ( a könyv ezen az oldalon megvásárolható!) Oldalak száma: 254 Kiadás éve: 2017