A 19-es holttest Belinda Bauer

 

Ajánlás:

A 19-es holttest az a könyv amire elsősorban a borítója miatt figyeltem fel (tudom, ne ítélj külső alapján!), aztán miután elolvastam a fülszöveget, akkor már tudtam ez a könyv nekem kell! És nem csalódtam.

A történet egy magas intelligenciájú Asperger szindrómás fiú nyomozásáról szól, aki mindenáron tudni akarja, hogy mi történik a halál után. Aztán a könyv felénél, már teljesen más irányt vesz a nyomozás, miután rájön, hogy a halott akin a boncolást végezte nem természetes halállal halt meg.

A történet több szemszögből fut, elsősorban Patrick az Asperger szindrómás fiú gondolatai, de mellette édesanyja gyötrődését is figyelemmel kísérhetjük. És mindezek mellett ott van még a kórházi dolgozók mondanivalója is. Sok esetben elrontják a könyvet, ha sok szereplőt írnak bele, mert az ember belezavarodik, ez viszont nem az a mű! Tökéletesen átlátható, végig izgalmas, és folyamatos a feszültség!

Faltam az oldalakat! Egyszerűen képtelen voltam letenni! Ez a könyv tényleg "a történetszövés magasiskolája"! Ledöbbentett, sokkolt, és fogvatartott!

Fülszöveg:

Patrick Fort szélsőségesen zárkózott, briliánsan okos és Asperger szindrómás. Gyerekkora óta megszállottan kutatja, hol a határ élő és holt között.

Amikor Patrick orvostanhallgató lesz, csak ő veszi észre, hogy a boncolási gyakorlatra megkapott holttesttel valami nem stimmel. Szerinte kizárt, hogy a halált betegség okozta volna. Sőt, mintha az elhunyt fontos titkot szeretne üzenni.

Miután Patrick módszeresen nyomozni kezd, a kérdések egyre sokasodnak. Vajon lesz ideje megfejteni a 19-e holttest rejtélyét, mielőtt őt is örökre elhallgattatják?

Az utóbbi évek egyik legokosabb, egyszerre bizarr és mélyen emberi pszichothrillere.

"A történetszövés magasiskolája." The New York Times

"Belinda Bauer a thrillerek királynője." Sunday Times

"Mesterfogás ínyenc krimirajongóknak" Evening Standard

"Bauer egyedi hangú krimiíró... utcahosszal jár a többiek előtt." The Independent

 

bb.jpeg

Kiadó:
Oldalak száma:
405
Borító:
FÜLES, KARTONÁLT
Kiadás éve:
2017