Anne L. Green: Joyce csapdájában - Bűnös viszony 2. | Bloggerhét

 psx_20200308_140735.jpg

Azt hiszem, hogy a sorozat első részének értékelésében kifejtettem a saját gondolataimat az írónő munkásságával kapcsolatban. S azok a pozitív dicséretek, a sorozat második részében csak még inkább megerősítést adtak nekem.

A Joyce csapdájában című alkotás a Heather vonzásában-hoz híven egy akcióval és kalandokkal fűszerezett, romantikával és erotikával megtűzdelt utazásra hív. Ám az érzelmek és a tettek ebben a részben még hangsúlyosabbak. Sokkal kiélezettebbek, sokkal meghökkentőbb helyzetek tárulnak fel előttünk, amik sokszor az olvasó idegeire is hatással vannak – legalábbis az enyémre mindenképp.

Csak vergődtem, és nem tudtam elfogadni, nem akartam elhinni, hogy ez velem történik. A miértek visszhangoztak a fejemben. Nem éreztem, hogy lenne értelme az életemnek.

Imádtam a regény minden egyes oldalát, tökéletes és észveszejtő élményben részesített. Két-három este alatt végig nyálaztam az összes oldalt – közben szerintem legalább háromszor idegösszeroppanást kaptam -, s összességében gigantikusan mély benyomást tett rám. Lendületes olvasásban vehettem részt, mosolyokat és könnyeket kaptam tőle!

Anne L. Green egy újabb szédületesen zseniális történetet alkotott. Varázslatos táncra hívta az elmémet és a lelkemet egyaránt, melynek végén bágyadtan és boldogan pihentem meg.

Miután az alkotás több mint felét elolvastam, ambivalens érzelmek lettek úrrá rajtam. Nem akartam, hogy véget érjen a kötet, ugyanakkor szerettem volna tudni, hogy milyen befejezés vár rájuk. Reménykedtem abban, hogy szereplőink megkapják a hőn áhított nyugalmat és boldogságot, de az írónő olyan fordulatokkal spékelte meg mindezt, amilyenre nem számítottam a történet folyamán.

Főszereplőink története közel ugyanott folytatódik, ahol az első kötet befejeződött. William és Heather kapcsolata egyre inkább bonyolódik. A köztük levő szenvedélyes vágy mindenen túltesz, ám van olyan akadály, ami éket verhet kettejük közé.

- (..) Olyan szoros a csuklóján a bilincs, és nincs az a hatalom, ami felpattinthatná a zárat. A kulcs pedig nálam van – váltott technikát.

Joyce, Liam mennyasszonya folyamatosan azon munkálkodik, hogy szét válassza a párt. Nem akarja elhinni, hogy a férfi ennyi év után képes lenne elhagyni őt. Képes lenne a földbe döngölni mindazt, ami összeköti őket. Azt a kapcsot szétfeszíteni és szélnek ereszteni, lehetetlen.

Ha mindez nem lenne elég, egy sorozatgyilkos is az utcán kóricál. Egy gyilkos, aki rájuk vadászik. Egy gyilkos, aki nem fél embert rabolni és átverni másokat. Egy gyilkos, aki játszadozik velük. Egy gyilkos, aki mindig egy lépéssel előttük jár.

Joyce gigászi biztonságú védelmet épít maga köré. Mindent megtesz azért, hogy William börtönbe kerüljön. Ha a férfi nem lehet az övé, akkor másé se legyen - Heatherrel se legyen boldog. A nő nem fél kegyetlen eszközökhöz nyúlni. Elhitteti mindenkivel, hogy Liam megerőszakolta, megverte és halálosan megfenyegette.

Heather lelkében hatalmas vihar alakul ki. Egy ügyfél folyamatosan rányomul, nem engedi, hogy ne fogadja el a védelmét. William előzetes letartóztatásba kerül. A nőnek önmagán felül kell teljesítenie ahhoz, hogy mindent meg tudjon oldani.

Nem értettem semmit, de már nem tudtam reagálni. Minden elhomályosult, szétcsúszott a szemem előtt. Ólomként nehezült el a szemhéjam. Pislogni akartam, lehunytam a szemem, de már nem volt erőm újra kinyitni. Elnyelt a sötétség.

Titkokra derül fény, amik megváltoztathatják mindkettejük életét. A férfi saját magával vív harcot ugyanis nehéz helyrehozni mindazt, amit évekkel ezelőtt elrontott.

Heather és Liam barátai, munkatársai hisznek a férfinek. Ám ez édeskevés ahhoz, hogy a birósági pert meg is nyerjék.
Joyce megtudja forgatni annyira a szálakat, hogy mindenki a férfi ellen valljon. Sikerülhet maga mellé állítani az embereket, akik tönkretehetik a férfit?

Kit rejt a gyilkosi álca? Ki is valójában az a rejtélyes ügyfél? Joyce-nak sikerül örökre parkolópályára állítani vőlegényét, és annak szeretőjét?

S hogy végül Heather és Will kapcsolata elég erős volt-e ahhoz, hogy túlélje azt a hatalmas szakadékot, ami kettejük között tátongott? Sikerült-e elengedniük a múlt démonait és a jövő angyalát megragadniuk?
Megtudhatod kedves Olvasó, ha elolvasod a történetet!

Ajánlom az ALG regények olvasóinak, a romantikus zsáner kedvelőinek! Ismerjétek meg a Bünős viszony sorozatot és temetkezettek bele!

Élni nem mindig ésszel kell. A szíved dobogása az, ami életben tart. Ezt ne feledd!

 picsart_03-08-03_49_59.jpg

Fülszöveg:

William élete kész káosz. Őrlődik a Joyce iránti elkötelezettség és a Heather iránti forró szenvedély, a lelkiismerete és a szíve között. Túlfűtött kapcsolata Heatherrel közelgő esküvője miatt halálra van ítélve, és ha ez nem lenne elég, egy sorozatgyilkos is a nyomukban lohol. A férfi magánéletének védelme a távolságtartást, az életükért folyó harc viszont az egymásba kapaszkodást diktálja. William nem látja a kiutat, csapdába került. Az esze helyett az érzelmei irányítják, de igazán csak akkor omlik össze minden, amikor a múltjának egy rejtett darabja a leleplezés küszöbén áll. Kénytelen lesz súlyos áldozatot hozni annak érdekében, hogy a titkát megőrizhesse, és ezzel megóvhassa önmagát és a szeretteit.

A Joyce csapdájában a Bűnös viszony-sorozat második része, melyben a többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt írónő azt boncolgatja, minden körülmények között megéri-e áldozatot hozni, és közben áldozattá válni.

(Álomgyár kiadó, 2020)