Renáta W. Müller: TestVÉR ​1.

Ajánló:

Szeretném megköszönni az írónőnek, hogy lehetőséget adott számomra a története elolvasására. Egy olyan történet bugyraiba merülhettem, ahol rengeteg dolgot átélhettem és átérezhettem olvasóként. Végig úgy éreztem, mintha nem is külső szemlélőként lennék jelen, hanem szorosan Hannah mellett. A fülszöveg alapján elképzeltem egy történetet, de a lapok rengetegében valami sokkal nagyobb jelentőségű dolgot kaptam a műtől.

,,Mami a karjába zár, remegő ujjakkal simogatja a hajamat, és úgy becézget, mintha megint az az elveszett, védtelen kislány lennék, aki a szüleim halála után voltam. Talán az is vagyok. Semmi nem változott. Megint elvesztettem valakit. Leejtem a földre a csomagomat, és átölelem a vállát. Érzem, ahogy zokog a karjaim között. Én is megpróbálok sírni, de nem jönnek többé a könnyek. Kiégtem. Elpusztultam. Meghaltam.”

Főszereplőnk Hannah. A lány, aki gyermekkorában elvesztette szüleit, de mielőtt nagyszüleihez került volna egy nevelőcsaládhoz küldték. Egy családhoz, ahol rengeteg rossz dolog érte őt lelkileg és testileg is, mely miatt depresszióba esett és azt hitte ki sem tud mászni. Talán ha nem találkozik a Hailey ikrekkel, akkor ugyanott lenne a padlón. De azóta menő divattervező, saját üzlettel és rengeteg pénzzel.

,, Egy: nappal folyton csak rád gondolok, és ha nem vagy velem, számolom a perceket, hogy mikor láthatlak újra. Kettő: éjszaka rendszeresen arról álmodom, hogy mindenféle arcpirító dolgot csinálunk együtt, te meg én. Három: ha meglátlak, a szívem a torkomban dobog, pillangók repkednek a hasamban, és a térdem kocsonyás masszává válik, valahányszor csak megérintesz. Négy: legszívesebben naponta huszonnégy órát töltenék veled, és … tudom, hogy brutális – vonom fel a vállam játékosan -, de szeretnék lasagnét készíteni neked, sok spagettivel. Szóval mindezeket a tüneteket figyelembe véve eléggé egyértelmű, hogy szerelmes vagyok beléd.”

River a srác, aki mindig megvédte az aspergeres öccsét. Mindig mellette állt, és amikor nehéz helyzetbe került, akkor is támogatta és óvta mindentől. Jamie a srác, aki más mint a többiek. A srác, aki különc és sok mindent máshogy lát, mint az iskolatársai.

,, A testvérem egy kicseszett idióta. Egy barom. Egy önző seggfej.”

Hannah közel került River-hez boldog párkapcsolatban élnek, házasság és nászút. Ám a nászút nem úgy zajlik, ahogy ők azt elképzelték és egy tragédia lesz, ami szétszakítja őket. Később Hannah a sógorában, Jamie-ben látja élete társát. Sokan rossz szemmel nézik ezt.

,, Meglehetősen speciális a helyzetünk, az igaz, de mindketten szabadok vagyunk. Együtt akarok lenni veled – bököm ki végre -, és nem vagyok hajlandó bűnösnek érezni magam emiatt. Nem volt könnyű, míg eljutottam idáig. Te tudod a legjobban, milyen sokat harcoltam ellene, a szívem mégis azt súgja, hogy így a helyes. Veled akarok lenni.”

A fiúk anyja nem érti és elítéli a lány érzéseit. Fogalma nincs az igazságról és az érzésekről, melyek lezajlanak benne. A lány főiskolás barátnője titkokat rejteget, kezdettől fogva szerelmes, de esély sincs arra, hogy ebből valami több legyen. Nem áll Hannah mellett, amikor egy barátra lenne szükség. Egy barátra, akiben megbízhat és akiben támaszra lelhet.

Hannah-ban ellentétes érzelmek vannak. Megy az élete, de fogalma nincs mi a helyes és mi nem. Helyes szeretnie valakit, akinek régebben a testvére a férje volt? Hogyan lehet túllendülni ezen a helyzeten? Az ember a szívére hallgasson, vagy más emberek véleményeire?

,,Lüktet bennem az érzéki vágy, de van valami, amire még ennél is jobban vágyom. Ölelésre, gyengéd szeretetre és dédelgetésre. Kárhozatra vagyok ítélve, mert mindezt egy olyan férfitól várom, aki állítólag nem képes az érzelmi kötődésre, és képtelen empátiát érezni egy másik emberi lény iránt?”

Erotikával, szenvedéllyel és romantikával fűszerezett érzelmekkel teli, izgalmas történet, ahol bármi megtörténhet. Egy mű, ahol otthonra találhatsz. Egy mű, ahol rengeteg minden történik, és tülkön ülve várod majd a folytatást. A könyvben szereplő lány olyan érzelmi vasúton ment végig, ami néha engem is megríkatott. Hiszen van az a pont, ahol az ember már nem tud elviselni még több fájdalmat és egyszerűen úgy érzi tönkrement az élete. Az én szemembe Hannah egy olyan nő,  aki nem csak erős, de kitartó és bátor is. Egy igazi harcos, aki igenis megküzd az élettel és azokkal az akadályokkal, melyeket a sors az útjába görget. Talán pont ezért ajánlom ezt a könyvet, mert picit magamat láttam benne. A saját érzelmi vívódásaimat és a saját harcomat.

,, - Egy összezavarodott, bizonytalan, önpusztító sovány kisegér voltam. - Te voltál nekem az abszolút tökéletesség. A szépség és a báj megtestesítője. És én voltam melletted  a szörnyeteg.”

A könyvhöz egy trailer tartozik, amit itt megtekinthetsz!

fedőlap

Fülszöveg:

„Egyszer olvastam egy idézetet: A sors gondoskodik róla, hogy ki lépjen az életedbe, te pedig eldöntheted, hogy ki maradjon… Baromság! Én határozottan úgy érzem, hogy velem a végzet gonosz játékot űz, gyerekkorom óta. Amikor a Hailey ikrek berobbantak az életembe, fenekestül felforgatták azt, az egekbe emeltek, hogy aztán a szakadék legmélyére taszítsanak. River imádnivaló, szexi antropológus, született sármőr, míg Jamie, aspergeres komputerzseni, közösségbe beilleszkedni képtelen különc. Nincs még két annyira különböző ember, mint ez a két férfi, mégis ők a végzetem. A mámor és a reményvesztettség, a boldogság és bánat forrásai egyben. Hannah Logan vagyok. A lány, aki kétszer szeretett életében, és aki egy feloldhatatlannak látszó dilemma előtt áll.”

A ’TestVÉR’ modern, szenvedélyes, erotikával fűtött regény, Renáta W. Müller harmadik könyve.

(Kalliopé Kiadó, 544 oldal, 2017)

Címkék: Könyv