Ruby Saw: Pillangó-hatás

Ajánló:

Egy olyan könyvet vehettem a kezembe, melyhez hasonlót már régóta nem tapasztaltam. A fülszöveg figyelemfelkeltő, a borító pedig szerintem nagyon szép. A cím alapján számomra az volt az első benyomás, hogy biztosan egy igazi pillangó fejlődését fogjuk látni a mű során és úgy vélem ez igaz is lett a végére.

,, Romantikus filmnek képzeltem a kapcsolatokat, a szerelmet. Pedig nem az. Kőkemény valóság, döntésekkel, hibákkal, kompromisszumokkal.”

Történetünk főszereplője Liv, aki az édesapjával és a házvezetőnőjükkel él egy csodaszép házban. A lány pár évvel ezelőtt óriásit csalódott a szerelemben, mely okán hozott egy rossz döntést, amiért majdnem az életével fizetett. Ezután az édesapja védelmezi mindentől, nem akarja ismét kockára tenni kislánya szívét. Három férfi kerül Liv szerelmének látószögébe. A kedves, vicces Rob. A megfontolt üzletember, Hiro. A fájdalmat okozott zenész srác, Jay.

,, Darabokra tört a szívem. Hallottam, ahogy megreped, és a darabjai szétfolynak a testemben. Rettenetesen fájt. Ordítottam. A férfi, akit szerettem, elárult. A rózsaszín felhőt fekete viharfelhő váltotta fel, és bőséggel ontotta magából a villámokat a lelkemben. Úgy éreztem, nem kapok levegőt, hogy a bánat vaskos ujjai tekerednek a torkomra, és erővel szorítják azt.”

A lányból lassan nő lesz, ahogy rájön a szerelem igazi lényegére és megismeri az érzés jó oldalát is. Döntést kell hozni, a szívére kell hallgatnia. A három közül csak egyet választhat a boldogságának, vajon kire esik a választása? Szerintem egy gyönyörű történet a szerelemről, a megbocsátásról és a felelősségvállalásról. Liv döntést hoz a boldogságáról, de van amikor a döntéseinket mások nem tudják elfogadni és helytelen lépést tesznek. Viszont nekünk mindenképpen vállalnunk kell a döntéseink következményét és fel is kell vállalnunk azokat.

,, Úgy éreztem, mintha ezernyi kést szúrtak volna a hátamba és a szívembe is Ahogyan a szemébe néztem, megértettem. Láttam minden fájdalmát, és csak egyet akartam: boldoggá tenni.”

Tele van érzelemmel, romantikus regény egy cseppnyi drámai hangulattal fűszerezve. Sok esetben magamra ismertem, vagy legalábbis a saját helyzetemre ismertem az írónő művében. Talán emiatt is volt annyira könnyű átéreznem a történet érzelmi oldalát. Sokszor éreztem azt, hogy annyira mélyen érzem a saját életemen, hogy egyszerűen nem enged el. Elvesztem a lapok között, annyira magával ragadó amit Livről megtudunk. Néha úgy éreztem, hogy egy picsogós kislánnyal van dolgom az oldalak tömkelegében, majd rájöttem, hogy ez csak egy félreértés, egy összezavarodás benne és a végére annyira szépen tisztázta saját magát, hogy egyszerűen csodálni kezdtem.

,, Hé, lányok! Egy szerelmi csalódás még nem a világ vége! Mindig van új a Nap alatt. Minden ember okkal kerül az életünkbe. Mindig van mit tanulni, és levonva a tanulságot, bölcsebben tovább kell állni. Nem benne ragadni a múltban. Élni kell az életet legjobb belátásotok szerint. A sebek nyalogatása egy darabig megy, de aztán fel kell állni és újra ringbe lépni. Emelt főve, büszkén. Így lesztek csak erősek. Hogy amikor meglátod azt, aki a szívedbe taposott, csak legyints, és annyit mondj: ó, már kihevertem, köszi a leckét!”

Ajánlom a romantikus zsáner kedvelőinek, mert ez a mű nem hiányozhat az olvasólistátokról! 29920560_1743700422355561_705416350_n

Fülszöveg:

Egy féltőn óvott huszonkét éves lány. A védelmező Apa, és három férfi, akik a lány kegyeit szeretnék elnyerni. Liv Jackson újabb esélyt kap egy hatalmas csalódás után Rob Pierce képében. Esélyt a szerelemre, de nem tudja hogyan kezelje tapasztalat híján. Az évekkel ezelőtti, múló bánat helyét úgy látszik egy következő veszi át, amikor hirtelen újabb lehetőséget kap Hiro Shentől. De hogy Liv még jobban összezavarodjon feltűnik a fájdalmas múlt is: Jay Cullen. A fiatal lány csak szerelemre vágyik és ezért semmitől sem retten el. A három férfi egymásnak feszül a szívéért. De az Apa ehhez vajon mit szól? Kiadó: MyBook Oldalak száma: 238 Kiadás éve: 2018