Baráth Viktória: A főnök

Ajánló:

A mostani ajánlásomat Baráth Viktória második könyvéről, A főnökről hoztam. Szeretném megköszönni még egyszer a lehetőséget az elolvasására az Álomgyár Kiadónak! Számomra a könyv borítója is már figyelemfelkeltő volt, ezért éreztem azt a könyv megjelenése után, hogy bizony nekem ezt el kell olvasnom. Viki első könyve is nagyon tetszett  nekem, azzal is magával ragadott, de úgy vélem, hogy ez a könyv egy ennél magasabb szintre volt emelve és ezen a magasabb szinten is szinte tetőponton teljesített.

A könyv Anáról szól, arról, hogy az egyik pillanatban nyugodtan élt Frankkel, a vőlegényével a maga luxusában. A másik pillanatban pedig egy sötét cellában találta magát, ahol az orra hegyéig is alig látott el. A történet kezdetben bemutatja nekünk azt a luxust, amiben Ana a legelején élt és éppen az esküvőjére készülődött, hogy boldogságban élje le életét. Egy fontos partira indulva változott meg a lány élete a legszebb pillanatból a lehető legszörnyűbbé, ugyanis egy benzinkúton három sötét alak kezébe kerül, akikről semmit sem tud. Anának az elkövetkezendő napokban tudomása sem volt arról, hogy kik rabolták el és mit akarnak tőle. Fény derül arra, hogy Frank meglépett és igazából a sötét alakok egy csodás palota pince alatti részében dugták el őt, hiszen ők drogokba utaznak és szintúgy luxusba élnek. A Főnök úgy véli nem sok haszna lehet Anából, ezért mindenáron túl akar adni rajta, de (sajnos) Ana nem úgy teljesít, ahogy azt ő gondolta, ezért büntetést szán neki. ,, Nem az erőszakot vagy a testi fenyítést szánta a büntetésemnek. Meg akart nevelni. Megtörni. A pánik ismét úrrá lett rajtam. Abba már beletörődtem, hogy golyót repít a fejembe, de abba nem, hogy lassan, kinzóan lassan fogok éhen és szomjan halni. Minden erőmmel püfölni kezdtem a falat, a csöveket, mindent, amit csak értem, míg a legvégén egy hatalmas ordítás hagyta el a torkomat, miközben erőtlenül a földre rogytam. ’’ Ana az elkövetkezendő időben igyekszik ’jó kislányként’ viselkedni. Úgy érzi, hogy csak ezzel a móddal szabadulhat meg attól, aki elvette a szabadságát a vőlegénye tetteiért. Ezért pedig mindent hajlandó megtenni, igyekszik minden módszert kitalálni. ,, - Tegnap este úgy vetteted rám magad, mint egy szajha – folytatta -, ma reggel előadtad a megtört kislányt, most pedig jóságos szamaritánus módjára segíteni akarsz, hogy ne fájjon másnap a buksim.” Ana úgy látja, hogy muszáj elérnie Ryan – igen, így hívják a Főnököt – bizalmát ahhoz, hogy valamilyen módon megszökhessen onnan.  Ezért igyekszik tanulni, figyelni azokat a dolgokat, amelyek hasznára lehetnek. Ryan megtanítja arra, hogy milyen árban árulnak drogokat, milyen módon és szembesíti azzal is, hogy az ügyfelekkel mennyire magabiztosan és határozottan kell beszélni. Sikerül Anának arra a szintre eljutnia, hogy az egyik üzletet rábízza és, hogy neki legyen az első ügyfele az a személy, akivel találkozójuk van. Ana igazi tanulékony emberként megmutatja mit sajátított el Ryantől, az üzlet megköttetik, ennek csodájára túl közel kerül egymáshoz Ana és Ryan, aminek nem feltétlen lehet jó vége. ,, Hülyének éreztem magam, az is voltam, hiszen kihasznált, megbántott, átgázolt rajtam, nekem pedig csak azon járt még mindig az eszem, hogy nem lesz köztünk semmi több. ’’ A könyv további részében tanúi lehetünk annak, hogy Ana milyen magas szintre lép az alvilágban, abban a mocskos világban ahova taszították. A történet folyamán láthatjuk azt, hogy milyen érzéseket vált ki Ryan Anában, hogy Ana első gyilkossága kit érint és miért. Megtudhatjuk azt is, hogy vajon ebben a helyzetben helyén valóak-e az érzések és normális dolog-e szerelembe esni, illetve azt is, hogy az alvilág normális kapcsolatot enged-e meg azoknak, akik ebben élnek. ,, - Ez az ember mentett meg engem! – mondtam a szemébe. – Ő volt az, aki új esélyt adott, és megmutatta, hogy nem kell szolgaként élnem. Sosem árulnám el őt.’’ Sajnos, amikor minden a lehető legjobban alakul, Ryan megkapja azt a lehetőséget, amire mindig is várt, hogy ő lehessen a mexikói üzlet köttetője, akkor történik valami. Vajon ez a cselekmény milyen végkifejletet hoz ennek a történetnek? Vajon milyen fordulatot vesz ez a mexikói üzlet? Vajon meg fog sérülni valaki, ha igen akkor vajon túléli? Ana és Ryan kapcsolata a végéhez fog közeledni? Vajon a szerelmesek élhetnek egymás nélkül? Ezekre a kérdésekre mind választ kapunk, ha elolvassuk a könyvet. Annyit elárulok, hogy nem lesz könnyű menet, de megéri! ,, A könnyeim egyszerűen nem jöttek, és hiába akartam kiadni magamból a fájdalmamat, mind belém szorult, belülről feszített. Az egész hiábavaló volt.’’ Bevallom számomra ez a könyv is olyan volt, amit többször is muszáj elolvasni, mert szinte biztos vagyok benne, hogy többszöri olvasásra is ugyanolyan hatással van az emberre, mint az első alkalommal. Valóban tele van érzelmekkel és mocsokkal, óriási adrenalin löketet ad az embernek érzelmi és szellemi szinten is egyaránt. Imádtam Anát és Ryant is. Felnéztem Ryanra mindazért, amin gyermekkorától fogva végig ment és mindazért is, hogy ennek ellenére mégis mennyire erős kisugárzású, magabiztos férfi lett. Felnéztem Anára, mert bátor volt és képes volt ellent mondani a félelmeinek. Ez a könyv az volt, aminek akár egy folytatást simán el tudnék képzelni, de abban biztos vagyok, hogy Viki következő könyvét már most várom és bízom abban, hogy ismét valami pici újdonságot látok tőle. Ez a könyv annyira magával vitt, a végén csak sírni tudtam, mint egy kisgyerek, aki nem kapta meg a boltból a csokit, amit annyira szeretett volna. Az egész történet számomra is elég nagynak mondható érzelmeket váltott ki belőlem. Néhol nevettem, néhol dühös voltam, de megesett az is, hogy a könnyeim némán folytak le az arcomon. Szerintem erős egy könyv volt, de mégis annyira könnyed és laza, hogy azt igazán megfogalmazni sem lehet. Teljes szívemből kívánom mindenkinek, mert szerintem ez egy olyan könyv, amit nagyon is megéri elolvasni és hiba kihagyni! 25564810_1639329479459323_1154171398_n

Fülszöveg:

Valóban ​te irányítod a saját életedet? Ana Moreno békésen él Albuquerque leggazdagabb negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik az esküvőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, amikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni. Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja? Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket? Baráth Viktória, az Első tánc című nagy sikerű könyv szerzője ezúttal egy izgalmakban, érzelmekben és erotikában gazdag történetben mutatja be az alvilág rideg valóságát. 12513507_500556743402578_1923929999266800655_o Baráth Viktória első könyve, Az első tánc 2016-ban jelent meg (erről az ajánlásomat a facebook oldalunkon lehet megtalálni). A főnök a második könyve, mely idén került kiadásra. Kiadó: Álomgyár Kiadó Oldalak száma: 378 Kiadás éve: 2017 Borító: PUHATÁBLÁS