Túl közel hozzád Karina Halle

Ajánlás:

 A borítója és a fülszövege vonzott, rég láttam ennyire kifejező borítót egy romantikus könyvnél.

Az Álomgyár által kiadott könyvek már amúgy is a kedvenceim közé voltak sorolhatók, bevallom talán ez az egyetlen könyv volt az tőlük, amivel egy picit negatív érzéseket éreztem. A könyv alaptörténete nagyon tetszett, mert nem egy tipikus szerelmi történetnek indult és nem is az!

Nem mindennap olvasok olyan könyvet, ahol  egy lány az apja munkatársába és egyben jó barátjába szeret bele. Szóval ez részben új volt számomra, mert olvastam már olyat ahol a lány a szomszéd srácba lett szerelmes, a legjobb barátjába, az iskolatársába vagy esetleg a mostohabátyjába, fogadott testvérébe.
Tetszett, nagyon is! Egyedül annyi negatív dolgot éreztem ezzel kapcsolatban, hogy nekem egy picit elhúzódó volt. Bár amikor a végére értem nem ezt gondoltam, csak olvasás közben. Talán éppen ezért van az, hogy most átlibbenek e felett és nem is igazán van befolyással rám.

Szigorú szülő, pletykás munkatársak.. tényleg minden volt ebbe a könyvbe.
Érzelem, erotika és miegymás. Egyáltalán nem sajnálom, hogy elolvastam mert egy jó kis élményt nyújtott. Arról nem is beszélve, hogy szerintem egy kis realitása is volt a történetnek, hiszen ez simán előfordulhatna velünk is.

A történet egyértelműen kifejezi, hogy a szerelem mindenre képes és igen is akkor szeret valaki igazán, ha hajlandó kockázatot vállalni az életében a szerelme megtartására. Illetve emellett a könyv a kezdetekkor szembesít minket azzal, hogy igenis vannak dolgok, amikkel egy kapcsolatot tönkre lehet tenni.

Csak ajánlani tudom azoknak, akik szeretik a romantikus, kissé túlfűtött könyveket!

Fülszöveg:

"Tinédzserként ​találkoztam először William McAlisterrel. Jóképű férfi volt, gyönyörű feleséggel. Mr. McAlister akkoriban lett édesapám partnere a cégben. Elbűvölő személyiség volt, de csak egy jó családi barát.

10 évvel később: 25 éves vagyok, egyedülálló anyaként elkövettem néhány hibát. Megküzdöttem a démonjaimmal, de most új életet kezdek. Minden az elképzeléseim szerint alakult, míg meg nem pillantottam Will McAlistert.

Elvált, és már nem csak apám barátját látom benne, már sokkal többet jelentett számomra. Árasztja magából a magabiztosságot és a sokat ígérő szexualitást. Magas, férfias, egy igazi gentleman, a tekintete erős és csábító. Teljesen odavagyok érte.

Esélyem sem lehet nála, hiszen ő az apám legjobb barátja, üzleti partnere és a főnököm.
Igaz?
Tévedés."

Karina Halle erőteljes története meghódította a világot, és most végre a magyar olvasóközönség is függővé válhat tőle.

„Sötét, szexi, durva, nagyon érzelmes " Nick & Nereyda's Infinite Booklist

„ Őrült módon faltam az oldalakat” The Escapist Book Blog

 

 

Részlet a könyvből:

,, Behunyom a szememet, és egészen hozzásimulok. Milyen jó érzés. Hihetetlenül jó. Ide-oda ringatózom a karjában. Minden sokkal jobb, ha a karjában tart. Azt akarom, hogy az ő karja legyen az otthonom, az a hely, ahol menedékre, oltalomra lelhetek, amikor szükségem van mindarra, amiről eddig még csak nem is sejtettem, hogy az enyém lehet, hogy részem lehet benne."

,, Úgy zuhantam bele, mintha egy huszonöt emeletes ház tetejéről estem volna le. Azért hívják ezt szerelembe esésnek, mert végül mindenki padlót fog, és most én is itt tartok. Ott fekszem a járdán, ripityára törve."

Karina-Halle

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Oldalak száma:
415

Borító:
Puhatáblás

Kiadás éve: 2017