Mike Menders: Házinyuszi - Hangulatkeringő 1.

Az író neve már hosszabb ideje ismert volt számomra, ám egyenlőre még egy regényt sem olvastam tőle. Azonban a bloggertársam, Zsófi már megismerte az általa megalkotott egyik művet, a Krisztint, amiről pozitív véleménye volt. Emiatt én is hatalmas lelkesedéssel kezdtem bele ebbe az alkotásba, illetve előtte már egy-egy kisebb részletet is elcsíptem az interneten, ami szintén megemelte a kíváncsiságom a Házinyuszi iránt.
Köszönöm a lehetőséget Mike Mendersnek az elolvasásra!

Bővebb információt akár itt is olvashatsz!

,, A pezsgő ünneplésre való, a bor romantikához, a vodka sírni, a whiskey feledni, a sör pedig merengeni, baráti beszélgetésekhez.”

A Házinyuszi a Hangulatkeringő sorozat első része, mely számos perzselően erotikus és epekedéssel teli pillanatot és alkalmat tár fel előttünk. Ez a történet egy reális világba kalauzol el bennünket, ahol megismerkedhetünk a szenvedéllyel, az érzékiséggel.

Főszereplőnk Hank, aki egyáltalán nem veti meg a nőket, sőt.. Szeret testi kontaktust létesíteni és az ezzel kapcsolatos velejárókat. Egy igazán kívánatos testrész fokozott megfigyelése, megbámulása igazán nem probléma számára.. Ám hogyan viseli ezt, ha az egyik munkatársnője az, aki igazán felkorbácsolja a vágyait?

,, Felkavart ez a játék, nem értettem, hogyan tud ez a nő ennyire érdektelenül, semlegesen viselkedni. Misty tényleg nagyon profi volt. Nekem ugyanezt a kiszámíthatatlan passzivitást kellene megtanulnom tőle. Egy olyan viselkedést, ami akár egy titkos életet is képes lenne elfedni. Megnyaltam a szám: ez izgalmasabbnak tűnik, mint képzeltem.”

Misty egy fekete hajú, szinte tökéletes idomokkal megáldott nő. Magabiztos, határozott, több arcú démon, aki pontosan tudja, hogy hogyan csavarjon mindenkit az ujja köré és mivel őrjítse meg a másik nemet.
Szereti, ha a kezében van az irányítás, ám megesik, hogy néha szükségeltetik az alárendelt szerep megismerése is számára.

A két fél egymásba gabalyodik, kalandként fogják fel az egészet.
Élvezik azt, hogy játszanak egymással. Különböző helyzetekben, többféle helyen, számos intim pillanatot megélve. Irodában, bárban, mellékhelyiségben, szobában.. Legyen az a munkahelyen, a swinger klubban vagy akár egy idegen városban.

,, – Nézd csak! Fordulj felém! Itt a szemem, nem veszett el – mutogattam magam felé.
– Pedig majd kiesik, állandóan kocsányon lóg!
– Persze, mert Miss Erkölcs olyan ruhákban lejt előttem, hogy mindig a porban kell keresni a szemgolyóimat.
– Hát jó! Akkor ezután csadorban járok! Ha ez kell neked! – vonta meg a vállát.”

Felfedeztetik velünk az érzékeinket, keringőre hívnak bennünket is. Sokszor érezteti velünk Misty, hogy ő csak játszik Hankkal. Ám mindketten ugyanannyira élvezik, a kettejük titkos kapcsolatát, ami számtalan pillanatban egymás testének megismerésére sarkallja őket.

De vajon ha Démonka csak játszik, akkor miért féltékeny Giselle-re? Miért akarja, hogy csak vele foglalkozzon a férfi?
Macska-egér játék, amit az író izgalmas percekkel és kéjes cselekedetekkel tűzdelt tele. Mike Menders pontosan annyi erotikát vitt ebbe a regénybe, amit még elbír.. Sőt talán egy picit többet is, de ezzel csak még inkább megdöbbent minket néhány alkalommal.

,, A mozdulat gyors volt és hirtelen: Misty felnyögött, szinte hörgött az élvezettől. Ilyen hangot sosem hallottam tőle, a hátam is libabőrös lett. De ez a kéj és az öröm felszakadt sóhaja volt.”

Rengeteg erotikus történetet olvastam már, ám a Házinyuszi különleges volt. Volt benne valami, ami a lapok elé szögezett és nem engedte, hogy elszakadjak a mi vadóc párunk életéből.
Az pedig szintén a könyv mellett szól, hogy a történet befejeztével vagy akár egyes oldalaknál beleolvashatunk a kimaradt részekbe. Szerintem ez csak még különlegesebbé tette ezt a művet.

Úgy vélem, hogy ez egy olyan regény, ami bizony tele van felnőtt tartalommal a szó szoros értelmében, sőt.. swinger, BDSM. Azoknak a könyvmolyoknak kötelező, akik szeretik az erotikát és egy igazán vad, nyers, de mégis felfokozottan érzelmes történetet szeretnének megismerni. Mike Menders nem finomkodik és olyan forró és tüzes pillanatokba sodor minket, hogy sokszor csak magunkba isszuk a szavakat és a történteket!

,, Ez a laza nemtörődömsége bombát robbantott bennem: egyszerre rohant meg a féltékenység, a vágy, az erkölcs és a szenvedély. Mindez egybe sűrítve a nadrágomban keményedett ki, ami azt a gondolatot sugározta az agyamba: „Teperd le! Most! Te megteheted! Aki így játszik a férfiakkal, az kemény büntetést és méltó elismerést érdemel!””

Fülszöveg:

Milyen egy jó játékos? Bevállalós, merész, kalandvágyó, és cseppet sem szégyellős. Misty, a cég üdvöskéje pont nekem való. Kellően szemtelen, hogy bármikor elkapjam egy menetre. Vagy többre. Munkaidőben vagy azon kívül, és még a swingertől sem fél. Egy valódi házinyuszi. 

A kapcsolatunk titkos, senki sem tud rólunk a cégnél. Pedig nekünk több kell: korlátok nélküli, féktelen szenvedély! 

Hank vagyok. Ez az én történetem.

(Magánkiadás, 392 oldal, 2019)