Ella Maise: Imádlak, Jason Thorn

Az Álomgyár gondozásában jelent meg Ella Maise regénye. Már első pillantásra felkeltette a figyelmem, s annyira éreztem azt, hogy csodálatos élményt fog nyújtani. A kiadótól már számos könyvet elolvastam, s ki merem jelenteni, hogy egyre jobb és jobb műveket adnak ki. Azt hiszem eddig egy-két alkotás volt az, ami nem nyert meg, de ezek bőven elbújnak a számomra szimpatikus regények mellett.

Az elmúlt időszakban egy kisebb olvasói válságba kerültem, hiába kezdtem bele változó műfajú regényekbe, egyik kapcsán sem éreztem azt, hogy ’igen, ezért szeretek olvasni’. S nem az adott alkotások voltak a hibásak ezért, csupán úgy éreztem, hogy nekem ez nem megy és talán ideje valami más elfoglaltságot is keresni magamnak.
Ebben az állapotban került a kezeim közé az Imádlak Jason Thorn. Mit éreztem, amikor belekezdtem? Biztos voltam abban, hogy valaki tudta, hogy milyen helyzetben vagyok és segítőkezet nyújtott. Mert eme történet beszippantott, teljesen belemélyedtem. Oldalról oldalra élveztem az egyes szituációkat, sokat nevettem, de a könnyeimet sem tartottam magamban. Imádtam Jason Thorn-t és azt a történetet, azt az élményt, amit adott!

,, A szívem megkergült. Azok a pillangók, amelyeket Jason már az első találkozásunk pillanatában felébresztett, valósággal elözönlötték a bensőmet, és én szinte rosszul lettem. Sebezhetőnek éreztem magam. Elfogott a remény. A csodálatos remény.”

Olive egy újdonsült írónő, aki papírra vetette első szerelmének történetét a saját álmai és az átélt események kíséretében. Eme mű sikere egyre inkább nőni kezd, melynek következtében lehetőség nyílik arra, hogy megfilmesítsék első könyvét. Olive nagyon boldog, ám kicsit tart is a dologtól. Úgy érzi feje tetejére fordul a világa, amikor szembetalálkozik a könyvének férfi szereplőjét megtestesítő színésszel. Ki is fogja alakítani Isaac-ot?

Jason Thorn.
Az a Jason Thorn, akibe Olive gyermekkorában szerelmes lett. Bátyjának a legjobb barátja volt a fiú, szinte ott élt velük. Jason anyjának problémái voltak, a srác menekült otthonról. Nem egy alkalom akadt, amikor Olive azt szerette volna, hogy a fiú testvére szobája helyett az övében hajtsa álomra a fejét.
Ám mint minden fiatal lánynak, neki is összetört a szíve. Ezután nemsokkal a fiú elköltözött az édesapjához, ami miatt szinte semmilyen kapcsolat nem maradt Jason és Olive családja között.

,, Rossz ember volnék, amiért boldoggá tett, hogy ilyen szomorúan búcsúztak el tőlem? Boldoggá, mert éreztem, hogy szeretnek. Szerettek és befogadtak úgy, ahogy az korábban még sosem történt meg velem. Boldog emlékként beleégett az elmémbe az, ahogy ott állt ez a család, miközben beültem a kocsiba, és eltűntem az életükből.”

A nő teljesen elképed, mikor ennyi év után találkozhat régi szerelmével. Akit azóta is a szívébe örzőtt, s elég volt egy pillantást rá vetnie ahhoz, hogy zavarba jöjjön, sőt mi több fellobbanjanak benne azok az érzelmek, amiket már régóta nem tapasztalt. A pillangók a gyomrában örömükben táncoltak.
Jasonnak fogalma sincs, hogy mi játszódik le az ő Picúrjában, ezért hatalmas mosollyal köszöntötte rég nem látott barátjának kishúgát.
Olive már nem is olyan kicsi. Felnőtt, gyönyörű nővé cseperedett. Azonban a férfi nem törődik azokkal az érzésekkel, amik éledezni kezdenek benne. Ő a legjobb barátjának a kishúga, a kicsi Olive, akivel gyermekkorában mennyire jól érezte magát.

Érezhetővé válik a szikra kettejük között, ellenben még inkább szenvedélyessé válik a viszonyuk, amikor a férfit egy borzalmasnak mondható döntés elé állítják. Ugyanis az elmúlt időszakban rengeteg botrányba keveredett, így felvetődött a nyilvánosság számára, hogy ez a srác megérdemli-e a hírnevet. Választania kell: kockáztatja a karrierjét vagy látszatházasságba lép?

,, Van az a dolog, ami a keblünkben lakik. Az enyém szárnyra kapott és elrepült. A másik pedig, a koponyám lakója, ő csendben cseppfolyóssá vált.”

Mi történik, amikor a vonzalom és az elvek találkoznak? Kialakulhat egy egymásért epekedő pár között egy igazi kapcsolat annak ellenére, hogy számtalan érv szól ezzel szemben? Olive hajlandó lenne még egyszer egy olyan ember kezébe adni a szívét, aki már egyszer összetörte? Milyen izgalmakat és vágyakat láthatunk kibontakozni a szemünk előtt?

Erotikával fűszerezett romantikus regény. Ami teljesen a zsánerem volt, s leírhatatlan mindaz, amit megmozgatott bennem. Buja gondolatok, valóságos élethelyzetek. Lenyügöző alkotás, ami megérdemli azt, hogy több és több ember megismerhesse.

Számos élethelyzetben bele tudtam képzelni magam a női karakter életébe. Sokszor azt tapasztaltam, mintha újra átélném, ami már egyszer megtörtént velem.
Szerelmes lenni valakibe, a srác szinte észre sem vesz, pár félrecsúszott szóval darabokra szed. Aztán amikor újra betoppan az életünkbe döntenünk kell arról, hogy bizalmat szavazunk-e neki vagy sem. Rengeteg idő eltelt azóta, felnőtté váltunk és talán sokkal inkább felelősségteljesebbek lettünk. Megbánjuk, ha nem adunk kettőnknek egy újabb esélyt. A végén vagy boldogságban fogok élni, vagy kaparhatom össze magam a padlóról. Vajon megéri?

,, Tudod, mi történik akkor, amikor úgy teszel, mintha szerelmes volnál egy lányba? Ó, a fenébe, nem is kell hozzá a szerelem, tudod, milyen következményekkel jár, ha eljátsszátok, hogy együtt jártok, hogy bolondultok egymásért? Nem?
Elmondom neked, mi fog történni: veszítesz a saját elcseszett játékodban. El fogod hinni, hogy tényleg együtt jártok. Mégis mi a faszt gondolhatnál, amikor kézen fogva sétáltok, egymás szemébe néztek, kacagtok, és amúgy kibaszottul jól érzitek magatokat?”

Reális történések alapjául szőtte meg Ella Maise ezt a regényt. Minden egyes oldala élvezhető, s sokszor találkozunk az izgalommal és a kérdőjelekkel is. Néhol olyan csavarokat láttam benne, amik a valóság-álom határán egyensúlyoznak, de mégis annyira magával ragadtak.

Csodálatos élményt nyújtott nekem az Imádlak Jason Thorn. Alig várom, hogy az írónő következő regényét is megismerhessem. Bízom abban, hogy sikerül újra ezt a színvonalat hoznia a regénynek, vagy talán magasabbat is.

Ajánlom azoknak, akik nem zárkóznak el a kissé erotikusabb jelenetek elől, és kellemes kikapcsolódást keresnek. Mert ez a regény a lelkünkbe lát, megnyugtat és függővé tesz.

További kedvenc részleteim:

,, Megszabadulva a világ minden bajától, pontosan tudtam, hogy apu ugyanúgy vigyáz majd a kislányára, ahogy mindig is tette. Ki bánthatna, ha az apukám ölel magához erős karjaival? Ki merné megpróbálni összetörni egy kislány szívét? Talán nem minden nő érzi újra kislánynak magát, amikor az apja szívből magához öleli? Nem mindenki szeretne így maradni mindaddig, míg a szörnyetegek el nem tűnnek?”

,, A pillanat, amikor befogadott a testébe, és remegve becsukódott a szeme.. még soha, egyetlen nő arcán sem láttam ilyen elképesztően érzéki és csodálatos kifejezést. Csukva tartva a szemét ráharapott az ajkára, és egy olyan félmosolyt küldött felém, mintha részeg volna. A pokolba is, még csak meg sem moccant, én pedig máris a kábulattal küszködtem.”

,, Ha nem öleltük volna át szorosan egymást, a rám törő iszonyatos vágytól nemcsak a világ forgott körülöttem, de én is térdre rogytam volna. A szívem elfogadta, hogy az övé lesz, ha Olive ezt kéri, és hajlandó megtartani egy örökkévalóságig.”

,, - Téged akarlak.
- A tied vagyok.”

Fülszöveg:

Az első perctől kezdve odavagyok érte… 
Jason Thorn… a bátyám legjobb gyerekkori barátja. 

Ó, hogy milyen iszonyatosan szerelmes voltam ebbe a fiúba! Ugye milyen romantikus? Ahogy az ember lánya érzi az izgalmas bizsergést, amikor először átéli, amint szárnyra kapnak azok a híres pillangók – és csakis Jason miatt! Csakhogy egyszer véget ér a tündérmese, sárba tiporják az álmaidat, utána pedig biztos, ami biztos, darabokra törik a szívedet is. Ez a fiú pontosan ezt tette velem. 

Miután túljutottunk az álmok sárba tiprásán, ő lett az a srác, akit messze elkerültem. Amikor egy szörnyű tragédia történt a családjában és elköltöztek, én készen álltam arra, hogy mindörökre elfelejtsem. 
Mára igazi filmcsillag lett belőle. Olyan szupersztár, akiért a nők őrjöngő lelkesedéssel rajonganak. Olyan ez, mint egy valóra vált álom, ugye? Szerintem egyáltalán nem. 

Hogy ki vagyok én? Olive, egy újdonsült írónő. Vagyis hát ÉN írtam azt a könyvet, amit filmre visznek, mégpedig Jason főszereplésével! Ezenkívül az internet azzal van tele, hogy én vagyok az a szerencsés lány, akit a szupersztár Jason Thorn hamarosan feleségül vesz. 
Most megint azt gondolod, hogy a világ legmázlistább csaja vagyok? Hát nem. Szó sincs semmi ilyesmiről. 

Ella Maise, nemzetközi bestsellerszerző első, magyar nyelven megjelenő kötetében kilép a hétköznapok szürkeségéből, és egy varázslatosan romantikus világba repít.

(Álomgyár kiadó, 496 oldal, 2018)