Vi Keeland: A beosztott

A fülszöveg alapján biztos voltam abban, hogy egy szinte rongyosra írt cselekményű történetet fogok kapni. Hiszen annyi könyv szólt már az alkalmazott-főnök közötti viszonyról, hogy szinte kisujjból kirázzuk az ehhez kapcsolódó buktatókat. De Vi Keeland könyve más volt, óriási hibát követtem el azzal, hogy azonos témájú könyvekhez hasonlítottam. Ez a mű megkapó, elképesztő és nem utolsósorban lelket szorongató!

,, Még ha nem is töri össze teljesen az embert, olyan repedéseket okoz a szívében, amelyeket soha többé nem lehet megjavítani.”

Történetünk főszereplője Chase és Reese.
Reese marketing vezetőként dolgozott, ám egy félresikerült éjszaka következtében úgy döntött másik munkahely után néz. A szerelmi élete sem néz ki jobban ennél, ugyanis sok-sok randin van túl, de kutatja még mindig szíve választottját.
Chase egy női kozmetikai termékeket gyártó cég tulajdonosa.

,, A nyakába vetettem magam és a karomat a nyaka köré fontam.
- Megadom magam.
Átkarolta a derekamat, aztán nagy lendülettel felemelt.
- Átkozottul itt volt már az ideje.”

Egy véletlen egymásba botlás, ami miatt dupla randin vesznek részt. Első pillantásra vonzódni kezdenek egymáshoz, de mindketten úgy gondolják a nagyvárosban szinte lehetetlen összefutniuk még egyszer. Ámbár gondolataink sokszor téves útra vezérelnek minket igaz?
A férfi segíteni akar a nőnek az ideális munka megtalálásában, azonban a saját cégénél pont egy megfelelő beosztás szabadult fel. Viszont a férfi tudja mivel jár, ha alkalmazza a nőt, ennek ellenére megkapja a munkát és talán ez az a pont, ahol megássa saját sírját.

Két összefacsarodott szív, akik a békét, a nyugalmat, a biztonságot és a szerelmet keresik. Mindkettejük múltjában történt valami tragikus, ami olyanná tette őket amilyenné váltak.
Reese gyermekkorában egy szomorú esemény élt át. A környékükön az összes házba betörtek, az övéké sem úszta meg a borzalmat. Emiatt a bátyja tízévesen siket lett. A nő úgy érzi ő felelős ezért, pedig a testvére most is teljes életet él. Ő teljesen elégedett azzal, hogy egyáltalán életben maradt és nap mint nap felkelhet.
Chase egykori barátnője életét vesztette. Peyton szegénységben nevelkedett, ezért igyekezett viszonozni az akkoriban kapott segítséget. ezért hajléktalanoknak segített. Közel került egy idősebb férfihez, aki csak vele volt hajlandó pár szónál többet beszélni. Ám egy késszúrás véget vetett mindennek. Ki felelős a nő haláláért?

,, - Csak egyvalamit kell megvédened.
- Mi az?
- Tied a szívem. Ígérd meg, hogy vigyázni fogsz rá.
- Csak akkor, ha te cserébe megígérd, hogy soha nem töröd össze az enyémet.”

Szenvedély, gyötrődés, szerelem.
Ez a mű szinte túlcsordul érzelmileg, de ez egyáltalán nincs negatív hatással az élményre. Sőt.. talán számomra pont ez volt az oka annak, hogy faltam a lapokat. Romantikus, erotikus, de én úgy láttam itt leginkább az érzésekre volt a főhangsúly ráhelyezve.

A férfi összeomlik, amikor újabb dolog terül ki Peyton halálával kapcsolatban. Úgy érzi nem érdemli meg Reeset és a szerelmét. Ellöki magától és teljesen magába fordul, tönkreteszi mindazt, ami most életben tartotta. Utólag vajon rájön mekkora hibát követett el?

,, Néha az ember nem is tudja, mi hiányzik neki, míg rá nem talál hirtelen.”

Chase túl tudd lépni a volt mennyasszonyán? Reese tud reálisan dönteni a munkahely és a magánélet között? Démonok, amik mindkettejük életét megpecsételték már egyszer. Van lehetőség arra, hogy most csak a boldogságuk, a jelenük és a jövőjük legyen szem előtt?

Ajánlom minden romantikus, lelket simogató és szívet gyötrő könyvmolynak. Nekik ez az alkotás kihagyhatatlan! Felemel a magasba, majd a mélybe dob.. De van rá esély, hogy kiússzanak a partra? Vagy lesz mentőöv, ami megmenti őket? Olvasd el a regényt és meg tudod a választ!

,, - Igazad van. Arra vágyom, ami nincs nekem. Ez része a dolognak. De nem úgy, ahogy te gondolod. Ne kérd, hogy megmagyarázzam, de amikor veled vagyok, boldognak érzem magam. Igazából ez az, amire vágyom.”

Fülszöveg:

„A ​beosztott Keeland legjobb írása. Érzelmes és szenvedélyes. Minden, amiért érdemes romantikus könyvet olvasni.” – K. Bromberg, New York Times bestsellerszerző 
„Imádtam ezt a könyvet. Egyszerűen zabáltam. Nem tudtam letenni.” – Aestas Book blog

Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást. 
Egy étterem mosdója előtt kuporogtam a folyosón, és épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy mielőbb hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsékul sikerült randimról. 
Chase hallott minden szót, szajhának nevezett, majd kéretlenül ellátott néhány tanáccsal pasi- és randiügyben. Megmondtam ennek a magas és szívdöglesztően jóképű alaknak, hogy foglalkozzon a saját átkozott ügyeivel, majd visszamentem a dögunalmas partneremhez. 

Később – elhaladván az asztalunk mellett – Chase kajánul vigyorgott, én pedig a pimaszul szexi, kemény fenekét bámultam, miközben odament a lányhoz, akivel együtt vacsorázott. 
Képtelen voltam megállni, hogy néha lopva ne pillantsak rá erre a beképzelt és lekezelő modorú alakra, aki a terem túlsó végében ült a barátnőjével. Természetesen többször rajtakapott, hogy nézem, és mindannyiszor rám kacsintott. 
Amikor ez a szívdöglesztő fazon és a hasonlóképpen szexi barátnője hirtelen ott termett az asztalunknál, megrémültem, hogy ez a jóvágású idegen be akar árulni a pasimnak. 

Ehelyett azonban úgy tett, mintha régóta ismernénk egymást, majd leült az asztalunkhoz a párjával, és mindenféle kiagyalt és rám nézve módfelett kínos történettel szórakoztatta a társaságot a nem létező közös gyermekkorunkról. 
A fickó – aki mellett addig halálra untam magam – furcsa módon izgalomba jött a tolakodó ismeretlen sztorizásától. 
Amikor az este véget ért, elváltunk egymástól, én pedig sokkal többet gondoltam erre a vonzó idegenre, mint azt valaha is be merném vallani. Még annak ellenére sem voltam képes kiűzni a fejemből, hogy tudtam, sosem látom újra. 

Úgy értem, mi az esélye annak, hogy csupa véletlenségből ismét belefutok valakibe egy nyolcmilliós nagyvárosban? 
A véletlen mégis úgy hozta, hogy egy hónap múlva ez a szexi pasi lett az új főnököm…

(Álomgyár Kiadó, 400 oldal, 2018)