Három magyar író, akik meg tudnak nevettetni a történeteikkel!

Sorozatunk második részében olyan három magyar írót mutatunk be, aki amellett, hogy jól írnak, képesek megnevettetni bennünket olvasókat. Lássuk tehát kik is Ők:

1, Fekete Judit : Az őrület határán

   Olyan történet, amiben nem csak sok motiváció van, hanem rengeteg humor is. Számomra hatalmas löketet adott a könyve, ami által rájöttem: mivel is szeretnék igazán foglalkozni. Egész egyszerűen eddig nem volt bátorságom hozzá, illetve nem hittem önmagamban.

Végig dőltem a röhögéstől, konkrétan elkövettem azt a hibát, hogy olvasás alatt ittam, nem jöttem ki jól belőle, félig fulladoztam, félig visítottam, nem lehettem túl szép látvány, de megérte. Szóval majdnem kinyírt a könyve…vagy mi.

Főhősnőnk Kálmán Lili, akit egyik pillanatról a másikra elküldenek a munkahelyéről, ráadásul úgy, hogy már több éve volt ennek a cégnek a munkatársa, jól dolgozott, és sokat. Lili döbbenten, és értetlenül áll a helyzet előtt, nem tud napirendre térni felette. Az első napok a jótékony alkohol mámorában telnek, és talán ez így is folytatódott volna, ha Shulcz, Lili legjobb barátnője nem robban be a lakásába és rázza ki a mélabús világából. Azért Lilit sem kell félteni, nem egy elcseszett fruska, aki hagyja összedőlni a világát. Na jó, kicsit rákattan a TLC csatornára, felszed pár kilót, a sminkkel se nagyon foglalkozik már, de persze ez mind részletkérdés.

Teljes ajánlót itt olvashatjátok, katt a linkre:

Fekete Judit: Az őrület határán