Könyves meglepetés dobozok - avagy miért rajonganak 2018-ban a könyvmolyok?

Két dobozt vettem meg ebben a hónapban, sajnos egy harmadik meglepetés dobozról sikerült lecsúsznom, de talán majd valamikor pótlom eme hiányosságom.  Nem fogok túlzásokba esni, se részletekbe menni minden apróságon, szimplán a dobozokat, és a saját véleményem fogom közzé tenni. Tehát, aki még várja a dobozait, és nem akarja látni mi van bennük, az ne olvassa tovább a cikket, mert Spoileres lesz.

Az első doboz a BubbleBook doboza lesz.

A júliusi doboz közül a médiumot, vagyis a darkBubble csomagot választottam.

Amit a doboz nyitásáról tudni kell, hogy abszolút sérülésmentes, minden korrektül a helyén volt, és a fürdőbomba illata már a nyitása pillanatában betöltötte a szobát.

A Halottakkal suttogó ( a címre kattintva olvashatjátok az ajánlót ) című könyv volt benne, az Alexandra kiadó jóvoltából. Sajnos ez a könyv nekem már megvolt, de teljesen találó lett a témaválasztás. Egy nagyon aranyos könyvszütyőbe érkezett, amit már egy ideje szerettem volna, így volt öröm, és boldogság. Mellette két könyvjelző, a másik a következő képen fog szerepelni. Az egyik könyvjelzőről tudni kell, hogy egy olvasó ihlette a képet, és ez a megoldás, hogy ezt könyvjelző formában küldték el levett a lábamról. Bevallom kicsit féltem, hogy valami rajzot fogok kapni, amivel én nem nagyon tudok mit kezdeni.

Került még a Bubble dobozba egy csokis keksz, egy nagyon finom illatú fürdőbomba. Ezt nyilván mindenki eldöntheti, hogy kinek melyik tetszik, ki mit fog elajándékozni. Továbbá, egy pakli tarot kártya két csomagba osztva, egy inga, vagy nyaklánc, ki minek szeretné, és az ingához tartozó tábla. Nálam ezek telitalálatosak lettel, imádom az ilyen misztikus cuccokat, és nem utolsó sorban látványra is gyönyörűek.

Íme a kártyák, és a tábla. Szerintem csúcs szuper lett.

Összességében így néz ki a doboz teljes tartalma. Ezen a képen láthatjátok a másik könyvjelzőt is, amit a júliusi " Kerülj bele a csomagba" pályázat győztese Kerekes Gábor alkotott. Ez volt tehát a BubbleBook médium doboza. Nem bántam meg a vásárlást, minden eleme a helyén van.