EXLUZÍV! Ludányi Bettina Mennem kell BORÍTÓLELEPLEZÉS

Előrendelés itt lehetséges! 

Úgy éreztem, hogy egy óriási lehetőséget kaptam, amikor megtudtam, hogy nekem lesz szerencsém felfedni az írónő legújabb könyvének borítóját. Nagyon örülök, hogy én lehetek az első, aki ezt megmutathatja nektek olvasóknak, könyvmolyoknak. Már én is izgatottan vártam és végre lelepleződik! Elöljáróban annyit mondanék, hogy számomra a borító nyugalmat, érzékiséget áraszt. Már abból is gondolhatjuk, hogy valami remek alkotás fog a kezeink közé kerülni. Szerintem ennél jobbat nem is választhatott volna az írónő!

,, Mennem kell. Ez volt az a két szó, amely teljesen megváltoztatta az életemet. Tíz betű, két szó, egy gondolat.

Mindössze ennyi kellett ahhoz, hogy belekeveredjek életem legnagyobb kalandjába. Sok hibát követtem el a múltban, és sok mindent bántam meg, ezt az egyet mégsem. Pedig az életem is veszélyben volt. Többször kúszott fel a halálfélelem a torkomon, mint azelőtt bármikor, a legvégén mégis úgy éreztem, megérte.

Tíz betű, két szó, egy gondolat. Apróságnak tűnik, nem igaz? Mégis képes sorsokat eltéríteni a megszokott pályájukról, képes egyetlen másodperc alatt egy halálos meteort indítani, amely elpusztít mindent. Szó szerint mindent.

Mennem kell.

A vágy ott dobolt a fülemben, ott tombolt a szívemben, én pedig engedelmeskedtem, ugyanis nem tehettem mást. Hallgatnom kellett a lelkem mélyén suttogó kis hangra, mert elvesztettem az irányítást az életem felett. Beszippantott a sötétség, a mocsok és az árnyak. Nem volt menekvés.

Végül tíz betűnek, két szónak, és egy gondolatnak köszönhetően útra keltem, hogy elejét vegyem a katasztrófának. De nem sikerült… "

Bettina első könyvét nagyon szerettem, mert amikor a kezembe vettem magával ragadt és letehetetlennek éreztem. Első könyves írótól rég nem olvastam ennyire jót. Hogy idézzek abból, amit Az egyetlen menedék című regényről írtam a blogon: ,,  Csak ajánlani tudom azoknak, akik szeretik az ehhez hasonló stílusú irományokat. Talán így utolsó szavakba annyit szeretnék még leírni, hogy ez a történet megmutatja azt, hogy egy hölgy mire lehet képes. Mennyi erő van egy nőben, mennyire bátor és mennyire képes küzdeni és harcolni saját magáért, az igazáért.” A teljes ajánlómat itt érheted el! Nem csigázlak tovább titeket nézzétek csak eme szépséget: IMG_20180422_123434.jpg Elhoztam a fülszöveget is, hátha valaki nem látta még és szívesen olvasná: Van különbség bűn és bűn között? Isabella da Silva bűnügyi újságíróként dolgozik az Egyesült Államokban. Egy magánéleti válság és egy múltban elszenvedett tragédia miatt egyik nap arra ébred, hogy nincs maradása, ezért Barcelonába költözik. A sors úgy hozza, hogy belebotlik egy égszínkék szemű, veszélyes kinézetű idegenbe. De vajon tényleg véletlen volt ez a találkozás? Bella azt hiszi, hogy új életet kezdhet a városban, közben pedig fogalma sincs arról, milyen szörnyek lesnek rá Barcelona sötét sikátoraiban. Minden erejével azon van, hogy megszabaduljon a veszélytől, a bűn mégsem ereszti. A Mennem kell egy lenyűgöző, érzelmes és váratlan történet egy fiatal lányról, aki választani kényszerül az eszméi és a szerelem között. Hiába menekült el otthonról, újra szembe kell néznie a gyengeségeivel, a múlttal és a gonosszal. Vajon képes lesz meglelni önmagában az erőt? Ludányi Bettina legújabb regényében semmi sem az, aminek látszik. Nem tudhatod, ki visel álarcot, és melyik maszk mögött rejtőzik az igazi gonosz. Minden oldallal egyre többet és többet akarsz, a VÉGE főcím után pedig újra át akarod majd élni az élményt. A fülszöveg alapján szerintem az olvasóban már elindul, azaz egyfajta érzés, hogy alig várom, hogy a kezeim közé vegyem és egyszerűen izgatott leszek, ha arra gondolok nemsokára olvashatom. Szerintem ismét egy olyan történetet olvashatunk majd az írónőtől, ami tele lesz érzelmekkel és mi is igazán átélhetjük Bella életét, mikor el leszünk merülve a lapok rengetegében. Az egyetlen menedékben Ana harcát láthattuk, és érezhettük a női akaratot, bátorságot. Úgy vélem ebben a műben is jelen lesz az, hogy egy nő milyen harcokat vív meg az életben és milyen kitartás kell ahhoz, hogy elérje, amit szeretne. rgfef.jpg Viszont, hogy pontosabb képet kapjunk róla Bettina megosztott velünk a csoportjában egy kis információt a főszereplő hölgyeményről, hogy picit jobban megismerhessük: Bella egy igazi kopó, egy kemény újságíró, aki nem áll meg addig, amíg le nem leplezi a rosszfiúkat. Emiatt persze gyakran keveredik bajba, de leginkább csak az érdekli, hogy jót cselekedjen, hogy megtisztítsa a világot.  Bella története azzal kezdődik, hogy elköltözik otthonról egy csúnya szakítás miatt. Tudja, hogy csak így léphet túl a fájdalmon, hogy meg kell lépnie ezt önmagáért. Bella karakterét azért szerettem, mert bevállalós, nagyszájú, ám sokszor meggondolatlan. Ő másképpen formálja meg az erős női karaktert, mint Ana Az egyetlen menedékben, de nála is az erőt tartottam szem előtt. Bella életébe is beköszönt a szerelem, de sokkal... hm... veszélyesebb módon, mint ahogy Ana történetében olvashattuk.  Meg persze A férfit sem hagyhatjuk ki ha már egy apró információmorzsáról van szó: Eric Bella da Silva mellett jelenik meg a második regényemben. Az ő karaktere rendkívül kettős, mivel a kezdeti érdeklődése a lány iránt nem teljesen valós. Néha negatív szereplőként van jelen, de amint rendeződnek a dolgok, átfordul a kocka. Róla nem szeretnék túl sok mindent mondani, mert elég sok titok kapcsolódik hozzá, amelyek a történet folyamán derülnek ki. � Annyit azonban elárulhatok, hogy ő nem az a fajta, aki engedélyért könyörög, és mindig megkapja, amit akar. Ezért lesz olyan nehéz dolga Bellának a regényben. Van pár ember, akinek lehetősége volt olvasni már a regényt és ők is csupa pozitívumot tudtak mondani róla: ,,Lebilincselő és magával ragadó." – Baráth Viktória írónő „Érzelmek, bonyodalmak, titkok, hazugságok egy izgalmas és veszélyes vázra fűzve.” – Ana Könyvespolca blog ,,Pörgős, izgalmas, érzelmes. Ilyennek kell lennie egy romantikus regénynek!" – Carrie Cooper írónő 1524464059110_teljes_310x210mm_2.2 Nem tudom mennyire csigáztalak fel benneteket, de hogy legyen még egy kis meglepetés is hoztam néhány idézetet a könyvből, melyet talán már olvashattatok is!

,, – Mennem kell – mondta, a hangja még kissé érdes volt az alvástól. Rá emeltem a pilláimat, majd néhány percig még farkasszemet néztünk egymással. Noha Eric szeme végül az ajtóra siklott, mégsem indult el felé. – Tudod – kezdte, majd mellém lépett és leült a szomszédos bárszékre –, tetszett a könyv. A meglepetéstől ráncba szaladt a homlokom, mert nem igazán erre a kijelentésre számítottam. – Meddig jutottál? – fordultam felé az egész testemmel. – Végig. – Tessék? – vigyorodtam el hitetlenkedve – Ne szórakozz, mondd már meddig. – A végéig – kacsintott. – Tényleg? – halt le a mosolyom. Eric bólintott. – Baszki, nem mondod? Egy éjszaka alatt befaltad? – Elég gyorsan olvasok. Mellesleg, mint mondtam, tetszett. – Hát… ö… kösz – zavaromban a fülem mögé igazítottam egy tincset. – Elég kemény regény, de azért csak romantikus – Legalább jobban megismertelek. A fogaim az ajkamba mélyedtek, és elfordítottam a tekintetemet. – Túl sok hasonlóság nincs a könyv és az életem között – motyogtam a hazugságot kínomban. – Szarul hazudsz – hallottam a hangján, hogy mosolyog. – Mindenesetre most már tudom, mivel vegyelek le a lábadról.” ,, Megfogtam a rácsos ajtót, és megráztam néhányszor. Persze lakattal volt bezárva. Kikémleltem a folyosóra. Sehol senki. Egy teremtett lelket sem láttam.  – Ezt nem hiszem el – suttogtam magam elé, majd újra megráztam a rácsokat, ami visszhangot vert a félhomályban. Fogalmam sem volt, mit tegyek, és egy pillanatra úgy éreztem, összeomlok. Behunytam a szemem, és próbáltam megnyugtatni a bensőm, ami a körülmények miatt egyáltalán nem ment. Mindig a józan eszem és a hidegvérem segített a szorult helyzetekben, úgyhogy muszáj volt megemberelnem magam.” "– Beléd szerettem, szépségem – a szavai simogattak, és egy pillanat alatt hoztak megnyugvást, háborgó szívemnek. Az eszem azonban közbeszólt.  A fejem ingatva léptem egyet hátra. – Ne mondd ezt! – parancsoltam rá. Nem bírnék ki még egy nagy csalódást. Nem akarok még egyszer ugyanabba a folyóba lépni. – Te is tudod, hogy igazat mondok."

3a44c1f5f4fb1c570ea0244a5ec76028 Utószóként megemlíteném, hogy nemrégiben készült egy interjúnk is az írónővel, amit itt elérhettek. Egy kis ízelítő belőle:

,, Melyik könyvet ajánlanád elolvasásra az olvasóidnak, a könyvmolyoknak? A boldog emberek olvasnak és kávéznak c. művet. Ez is egyértelműen arról szól, hogy ha készen állunk, akkor tovább tudunk lépni, és magunk mögött tudjuk hagyni a rossz dolgokat. És a hangsúly a „ha készen állunk” szavakon van. "
Címkék: Könyv