Pam Godwin: Vágyakra hangolva

Ajánló:

Ez a történet is egy óriási példa arra, hogy miért szeretem ezt a zsánert. Nagy szerepe van benne a romantikának és ez annyi szépséget hordoz magában. Szívem szerint tovább olvastam volna a művet, ha lett volna még pár száz oldal belőle. ,, - Ami nekem a legdrágább, az nem kerül pénzbe, mégis ezt adják a legnehezebben. Barátság? Védelem? Szerelem? Szédülten keresem a választ. - Mondd, mi az, és megkapod. A szemembe néz, és előrelép. Még egy lépés, aztán átfonja a derekamat. Arcát a mellkasomhoz szorítja, összesimulunk és nagyot sóhajt. Egy ölelés. Ez a legdrágább neki.”

A mű főszereplője egy diák és egy tanár. Ivory szegény körülmények között él, ő dolgozik meg azért, hogy fedél legyen a családja feje felett. Az iskolában ferde szemmel néznek rá, örömlánynak tartják, hiszen nyilvánvalóvá válik, hogy pénzért adja a testét. Történetünk ennél sokkal mélyebbre nyúlik vissza, hiszen nem önszántából vesztette el a szüzességét és most is előfordul, hogy nem saját akaratából kerül testi kapcsolatba valakivel. Fáj neki, örök nyomot hagy benne, de megtanulja eltűrni és kikapcsolni az agyát, míg szükség van rá. Emeric az utolsó évben kerül az iskola tanárjai közé. Korábbi munkahelyéről egy kompromittáló cselekedet miatt küldik el. Rögtön felkelti Ivory szépsége a figyelmét, az okosságáról és a zongora iránti szeretetéről nem is beszélve. Vonzódni kezdenek egymáshoz, majd a férfi szép lassan lefejti a lányról a külső rétegeket, amíg teljesen nem érzi a magáénak. ,, Egymásnak feszülünk, a kezeink összekulcsolódnak, a tekintetünk összezárul, ahogy a hangjegyeink és álmaink világában szárnyalunk.” Egy laza, erotikával fűszerezett romantikus könyvnek gondoljuk, viszont nem az. Ennél sokkal mélyebb és az olvasóra is sokkal nagyobb hatással van. Belepillanthatunk a lány otthoni pillanataiba, gondolataiba és mindabba, ami kell ahhoz, hogy teljes képet kapjunk a műről. Fájdalmas tényeket hallunk az életéről, szörnyű dolgokon ment keresztül. A családja sem állt mellette az édesapja halála után, a bátyja sem törődött vele. Egyedül volt, míg Ő fel nem tűnt a színen. Letehetetlen történet egy tiltott szerelmi viszonyról, a múltunk emlékeinek megemésztéséről és a fájdalom elűzéséről. ,, - Vagy akartad vagy nem. Melyik volt? - Néha a körülmények kényszerítenek. Néha lefognak. Néha egyszerűen hagyom.” Számomra azért tetszett a mű, amilyen érzéseket átadott és keltett bennem. Mikor a fülszövegét olvastam, azt hittem egy könnyed kis erotika semmi más. Aztán mikor elolvastam szóhoz sem jutottam. Milliónyi gondolattal több ez, mint ahogy első látásra gondoljuk. Nekem azt szimbolizálta ez a mű, hogy a szerelem mindenek felett áll, hogy igen is elérhetjük a céljainkat az életben. Bátran ajánlom mindenkinek, akinek ez a zsánere ráadásul szereti az emóciókkal teli történeteket. ,, Fájdalom és gyönyör, szoprán és basszus, és közte minden oktáv.” 29386507_1727292490663021_2816080627147735040_o

Fülszöveg:

***New ​York Times és USA Today bestseller szerző*** „Mondhatod, hogy könnyűvérű vagyok. Talán igazad is van. Néha csinálok olyan dolgokat, amiket megbánok. Néha a férfiak csinálják ezt velem, kérdezés nélkül. Mi van nekem? A zene. Egy évem van hátra a középiskolából és van egy tervem. Egy céllal. Emeric Marceaux. Ő az, aki megmondja, mit akarok, átveszi az uralmat felettem, és vágyakra hangol. Amikor játékra parancsol, mindenemet neki adnám. Térdelek a büntetésért, remegek egy érintéséért. Mindent feladnék egy titkos közös pillanatért. Ő az én rögeszmém, a mesterem, a zeném. És a tanárom.” Pam Godwin New York Times és USA Today bestseller szerző romantikus-erotikus regénye egy titkolt tanár-diák kapcsolatba repíti el az olvasót. Az első oldaltól lebilincsel… „Annyira szerettem…” Dirty Girl Romance „Rég nem olvasta ilyen jó romantikus-erotikus regényt.” Booklovers for life „… nem lehet letenni.” Totally Booked „Nem tudom elmondani, mennyire élveztem…” The Crazy World of a Booklover „Nyers, sötét, mégis gyengéd…” Anna Zaires, New York Times bestseller szerző Kiadó: Álomgyár Oldalak száma: 510 Kiadás éve: 2018