Kerstin Gier: Az álmok harmadik könyve

Ajánló:

Azokon a napokon, amikor úgy érzem, hogy kicsit sok a thriller/krimi,  muszáj valami könnyed és aranyos történetet olvasnom különben lelkileg megbénulok, olyankor pont egy ilyen könyvre van szükségem. Megkapom a könnyedséget, a nyugalmat, a humort, a szerelmet,  és igen, ezekre néha nekem is szükségem van. Vártam már az utolsó kötetet, amiben végre kiderül, hogyan alakulnak főhőseink élete.

A könyv 16% kedvezménnyel elérhető a BOOK24 online könyváruházban!

https://goo.gl/4kpNTv

Nővér és húg most is megmutatja nekünk, milyen az igazi testvéri szeretet, az egyéniségük amivel színt vittek a regényben, az izgalmas, és egyben vicces helyzetek, ezekkel mind, ők ketten alkották meg a könyv egyediségét. Nehéz elengedni őket, ugyanúgy ahogy Graysont és Henryt is.

Az utolsó részben  központi szerepet kapott a szerelem, illetve a tinédzserek közötti szexuális kapcsolat. Livnek nem egyszerű a dolga, hisz osztálytársai ellenére, ő még szűz, ezáltal egy olyan teher kerül a lány vállára, amit nem egyszerű kezelnie. És persze ott vannak a lány hazugságai is, amivel egyre kellemetlenebb szituációkba kerül. Mindezt olyan tálalásban kapjuk, ami tele van humoros megjegyzésekkel, vicces szituációkkal, és ettől lett igazán szerethető számomra ez a könyv.

A kis hugica, Mia nem adja fel, hogy végre kiderítse ki is valójában Secrecy, nyomoz, szimatol, igazi kis Sherlock.  Számomra  meglepő lett a kiléte, jó pár ember megfordult a fejemben , de erre nem számítottam. És persze tartogat Mia még sok meglepetést a könyv folyamán.

" Ti is féltek attól, hogy holnap ki kell nyitnotok a szekrényeteket? Azon töprengtek, legközelebb mi fog történni az iskolánkban? "

Na és ott van a szépfiú is, ne feledkezzünk meg Arthurról, aki egyre mélyebbre süllyed, olyan erők birtoklója, amivel mindent, és mindenkit tönkretehet,  bármire képes, akár ölni is, hogy elérje célját. Grayson és Henry veszi ki igazán a feladat oroszlánrészét a “mentő akciókban” bár be kell vallanom, Grayson kicsit szerencsétlen, ha az álmokban kell teljesíteni, viszont a való életben tett erőfeszítései erősen kompenzálják ezt a hiányosságát.

A harmadik kötetben Anabelnek meghatározó szerepe volt a történetek kialakulásában, a fejlemények kibontakozásában, és bármennyire is kattant szegénykém, én így is szerettem.

" - Talán először Arthur vére fog folyni - motyogtam reménykedve. Akkor nagy rajongója leszek Anabelnek. Vagy a démonának, attól függ.

Sok embernek nem tetszett , viszont én azt gondolom, hogy ez egy jól kidolgozott trilógia lett, benne volt minden, ami egy jó kis fantasy és ifjúsági regénynek kell. Rá kell hangolódni, és egyszerűen csak élvezni kell amit az álomvilág nyújt.  Megkaptam a válaszokat a miértekre, és nem úgy tettem le az utolsó részt, hogy bármilyen hiányérzetet is keltett volna. Talán csak annyit, hogy nincs negyedik rész. A karakterek felépítése egyre jobb és jobb lett, ahogy haladtam a kötetekkel, és meglepő volt azt tapasztalni, hogy számomra unszimpatikus szereplőket mennyire megszerettem a harmadik részben. Egy újabb Kerstin Gier trilógia végére értem, ami valahol jó érzéssel tölt el, hisz imádtam mindhárom kötetet, de szomorú is vagyok egyben, hisz nincs folytatás. Remélem hamarosan újabb könyvei jelennek meg, mert igenis szükség van a történeteire, ezekre a kikapcsolódásokra amit nyújtani tud nekünk, olvasóknak.

Zsófi

Silber

Fülszöveg:

Kerstin ​Gier nagy sikerű trilógiájának grandiózus befejező része.

„A sok különböző ajtó és a lágy fény akár derűs és békés hangulatot is teremthetett volna a folyosón, de nem így történt. A síri csendben mintha valaki folyton hallgatózott volna, és képtelenség volt kideríteni, vajon honnan jön a fény. Mégis szerettem ezt a helyet, és a gondolatot, hogy minden ajtó mögött egy másik lélek álmodik éppen, és hogy ez a labirintus az összes embert összeköti a világon. Mágikus hely volt, titokzatos és veszélyes…”

Március van, Londonba lassan megérkezik a tavasz, Liv Silber pedig mindjárt három problémával is küzd.

Először is: hazudott Henrynek.

Másodszor: az álmok egyre veszélyesebbek. Arthur olyan titkokra jött rá, amelyek segítségével az álomvilágban borzalmas dolgokat tehet. Feltétlenül meg kell állítani.

Harmadszor: Liv anyja, Ann, és Grayson apja, Ernest júniusban össze akarnak házasodni. És a gonosz Bokkernek, Grayson nagymamájának nagy tervei vannak a fia esküvőjét illetően, de legalábbis egészen más tervei, mint a menyasszonynak.

Liv alig győzi elhárítani a fenyegető katasztrófák sorát…

 

Merülj el e csodálatos világban!

A könyv 16% kedvezménnyel elérhető a BOOK24 online könyváruházban!

https://goo.gl/4kpNTv