Mimi Taylor: Féktelen szerelem - előolvasás

mimi.png

Mimi Taylor stílusa és művei nem ismeretlenek számomra. Az eddig már megjelent két regényét volt szerencsém elolvasni, amik meghitt perceket okoztak nekem. A bosszú ára című műve az egyik kedvencemmé avanzsálódott még akkor, azonban a mostani története még kiemelkedőbb helyet foglal el a favorit regények között.
Köszönöm az írónőnek a lehetőséget az előolvasásra! Igazán megtisztelő és kedves tőle, hogy kíváncsi volt a véleményemre és idő előtt a rendelkezésemre bocsátotta. Nem mellesleg imádtam!

A regény várható megjelenése: szeptember 25.
Addig is előrendelheted (dedikáltan) ezen a linken: https://shop.newlinekiado.hu/Mimi-Taylor-Fektelen-szerelem
Vagy: az írónő szerzői oldalán

A Féktelen szerelem a feledhetetlen és a mindent elsöprő szerelemről szól. Arról, ami mindenkit csak egyszer talál meg és olyan érzelmeket szabadít fel az emberben, amik darabokra törik és egy új én-t formáznak belőle. Egy sokkal erősebb, szenvedélyesebb és boldogabb személyt.

Tudod kincsem, lehetnek az életben nagy szerelmeid, de az igazi, mindent elsöprő szerelemből csupán egy létezik. Megtanulhatsz szeretni másokat is, sőt, még jól is érezheted magad más kapcsolatokban, de ha elszalasztod azt, akit neked szánt a sors, akkor egy életen át őt fogod keresni mindenkiben.

A mű borítója nekem nagyon tetszik, felkelti az olvasó figyelmét és tükrözi az egész történetet, ami a lapok rengetegében az olvasóra vár. A fülszöveg is szerintem kellő információt tartalmaz, sőt érezteti az izgalmat és a romantikát, ami a műben szerepel.

Az olvasás folyamán teljes mértékben beleolvadtam a regénybe, mintha egy mellékszereplő lennék, aki minden egyes tettet saját szemmel lát. Átéreztem mindazt a boldog és szomorú pillanatot, amelyek a szereplőkre vártak. Empatikusan álltam Miához és Paulhoz is. Beleéltem magam az őket ért impulzusokba, s mindez az írónőnek köszönhető, hiszen ha ő nem így formázza meg a karaktereket, akkor erre lehetőségem se lehetett volna.

Mia Wilder nemrég diplomázott és munkát keres. Épp az egyik állásértesítőt tartalmazó levéllel tér haza a lakásába, ahol vőlegényével ketten élnek. Ám a nőt egy borzalmas és megrendítő helyzet várja, a férfi épp megcsalja őt.
Mark igyekszik megmagyarázni a nőnek a gyengeségét, azonban őt nem érdekli. Mia vigasztalására, legjobb barátnője, Lizzy siet, akinek az egész történet folyamán nyomós szerepe lesz.
Nem sokkal később kiderül, hogy a nőt felvették a közeli általános iskolába tanárnak. S ezzel egy álma teljesül, ugyanakkor a vőlegénye hűtlenségén is lassan túl teszi magát.

Az élet sosem hagy kiegyenlítetlen számlát, és erre abban a percben döbbentem rá.

Paul Davies hátrahagyta régi életét és egy autószerelő műhelyben kezd dolgozni. El akarja felejteni mindazt, ahonnan jött, és ami történt vele.
Egy nap betér hozzá Mia, akinek az autója kész katasztrófa. Ám a nőnek nincs pénze kifizetni, mégis a lehető legkevesebb idő alatt helyre teszi azt.

Mindeközben többször is találkoznak, s nem tudnak ellenállni egymásnak. A testi vonzalom elleni harcuk véget ér, amikor egy éjszaka során egymás karjaiba kerülnek. Mindketten azt hiszik, hogy ez egyszeri alkalom, azonban hamar nyilvánvalóvá válik, hogy ez annál sokkal több.

Sosem gondoltam volna, hogy egy vadidegennel ennyire jó lehet a szex. Mindig úgy gondoltam, hogy a legfontosabb az érzelem. De ez a pasi megmutatta, hogy a kémia érzelmek nélkül is képes működni. Csak attól féltem, hogy képes leszek függővé válni. Mert ezzel az érzéssel nem lehet betelni.

Mia iskolájában furcsa dolgok történnek, amik felett sokan szemet hunynak. Ámbár a nő képtelen arra, amire a többiek, emészti magát és mindent megtesz azért, hogy a helyzet valamerre elmozduljon. Felkeresi az egyik régi ismerősét, aki újságíróként dolgozik, hátha az ő segítségével megmentheti Noaht.

Paul múltjából felbukkan pár személy, akik a visszatérésre biztatják. Azonban fogalma sincs, mit kellene tennie, mert az a nő olyan érzelmeket ébresztett fel benne, amiket már régóta nem érzett.

Közben egy teljes hetet eltöltenek szereplőink egymás társaságában, ahol csak még inkább közel kerülnek egymáshoz. S itt következik be egy fordulat, egy fontos pont, ami az egész történetre hatással lesz.

A szívem és a testem akarta őt, csakis rá vágyott, de az eszem foggal-körömmel harcolt ellene. Nem tudtam, mi lenne a helyes döntés, de szinte éreztem, hogy ezt majd Paul eldönti helyettem.

Vajon Mia és Paul boldogan élhetnek, vagy az őket körülvevő árnyak erősebbnek bizonyulnak és porrá zúzzák a szerelmüket? Tényleg létezik az igaz szerelem, s valóban mindent elsöpör, ami az útjába kerül?
Minderre választ kapunk Mimi Taylor legújabb regényében.

Imádtam a karaktereket, a tetteket és az egész történetet! Érzelmi eufóriát okozott, amibe beleragadtam és nem menekülhettem előle. Tökéletes egyvelege a romantikának és az erotikának. Ámulatba ejtett, ahonnan a kiutat egyáltalán nem találtam.

Ha igazán szeretsz valakit, akkor sohasem fogod elfelejteni, legfeljebb megtanulsz nélküle élni.

Megmutatta nekem, hogy egy ember milyen végeláthatatlan érzelmeket indíthat el a másikban: gyengévé, sebezhetővé, ugyanakkor a világ legboldogabb emberévé tehetnek.
Mindeközben szembesíti az embert körülvevő szürke napokkal, a negatív eseményekkel is. Tehát reális világba kalauzol bennünket, ám a dolgok pozitív oldalába ad bepillantást, amit rögtön a saját életünkre asszociálunk.

Hát ennyi marad belőlünk végül. Csak egy név és egy dátum a sírkövünkbe vésve. Belegondolni is szörnyű, hány élet ment tönkre, hány sors szakadt félbe, mert egy felsőbb hatalom így akarta. Tervezhetsz te bármit, lehetnek vágyaid, álmaid, ha nem te döntöd el, mikor kopogtat az ajtódon a halál szele.

mimi_t.png

Fülszöveg:

Mia Wilder egy nap arra ér haza, hogy vőlegénye a saját hitvesi ágyukban mással hempereg. Teljesen magába zuhan és megfogadja, hogy soha többé nem adja be a derekát senkinek. Tanítónőként kizárólag kis tanítványainak fog élni. 
Paul Davies a múltja elől menekül, felejteni akar, amikor egy defekt miatt megállásra kényszerül Fort Collins városában. Miután megismerkedik az idős műhelyfőnökkel, úgy dönt, a városban marad, és ott kezd új életet. A múltja azonban árnyként kísérti, és nem ereszti. 
A fiatalok találkozása váratlan fordulatokat hoz életükbe. Mindketten tagadják a nyilvánvalót és rossz döntéseket hoznak. 
De létezik egyáltalán rossz döntés? Mit tehetünk, ha a múltunk folyton kísért? Meddig hagyhatjuk? Vajon a mélyből van visszaút?

Elsöprő érzelmek, fülledt erotika és a lapok elé szögező izgalmak várnak rád, a Fekete Bárány és A bosszú ára szerzőjének legújabb kötetében.

(NewLine Kiadó, 406 oldal, 2019)