Romantika, erotika, kaland? - Íme a magyar írok legjobbjai!

Sorozatunk harmadik részében olyan magyar írókat hoztunk Nektek, akik a romantika, erotika, kaland zsáner legjobbjai. Tizenkét író/írónő tíz könyvét szedtük össze egy csokorba.

Lássuk kik Ők:

 Ludányi Bettina: Mennem kell

Olyan érzéseket váltott ki belőlem, amik biztossá tettek abban, hogy ez egy csodálatos könyv, hogy ezt igenis másoknak is el kell olvasniuk. Reális lábakon áll, de mégis egy olyan világba repít, ahol egyszerűen élvezet jelen lenni. Tele van érzelemmel, néhol boldog voltam, néhol csalódtam a férfiben, de előfordult, hogy szinte könnyekbe törtem ki, mert annyira váratlanul ért a dolog, hogy másként nem is tudtam reagálni rá.
Sokszor annyira beleéltem magam a dolgokba, hogy saját bőrömön tapasztaltam meg lelkileg és szinte fizikailag is mindazt, amin Bella átment, és ami történt vele. Ez persze sokszor megrémítettet, de mégis ha utólag a könyvre gondolok csak jó érzések kerítenek hatalmukba.

Teljes ajánlót itt olvashatjátok:

https://anarchiakonyvblog.cafeblog.hu/2018/06/18/ludanyi-bettina-mennem-kell/