P. C. Harris: Újrajátszás

Ajánlás:

Legelőször egy facebook bejegyzés kapcsán találtam rá a könyvre, azt hiszem leginkább a borítója keltette fel az érdeklődésem. Aztán a szerencse úgy hozta, hogy sikerült a kezembe vennem és elolvashattam. A fülszövege is figyelem felhívó, de kissé féltem attól, hogy egy tipikus történetet fogok olvasni. Na ez az elméletem már az első fejezet elolvasása közben meg is dőlt. Már akkor tudtam, hogy bizony ez a könyv tetszeni fog nekem és epekedtem azért, hogy megtudjam mi lesz a vége.

,,A nő, akit egykor mindennél jobban szerettem, most megsemmisülve zokog az út mellet, és kénytelen végig nézni, hogyan lépek ki az életéből. Pont, ahogy ő tette velem tizenkét évvel ezelőtt." 

A könyv két szálon, a két főszereplő szemszögéből fut.  Az ilyen típusú könyveket amúgy is nagyon szeretem, mert ilyenkor betekintést nyerhetek a két fél gondolataiba, érzéseibe és máris sokkal jobban át lehet élni a dolgokat olvasás közben. Leginkább Melanie az, akinek az életéről – mind a múlt, mind a jelen – sokkal több mindent tudhatunk meg. De Zackkel kapcsolatban is fény derül dolgokra, amiket az olvasók szerintem örömmel is olvasnak.

A történet során olvashatunk arról, hogy Melanie és Zack hogyan kerül össze az egyetemi évek alatt, majd egy óriási félreértés miatt, hogyan alakul ki óriási szakadék közöttük. Közben Melanie az édesanyját is elveszíti, ami aztán tényleg darabokra zúzza a szíve apró darabjait. Számomra talán ez a rész volt az, ahol nem tudtam sehogy sem visszafogni a könnyeimet, mert annyira beletudtam élni magam a helyzetbe és mivel ez az állapot most sincs messze a környezetemben, így csak még érzékenyebben érintett.

A későbbiekben tanúi lehetünk annak, hogy az  egyetem után hogyan változik meg Mel és Zack élete és merre utaztak el azért, hogy a múltukat és a fájó emlékeket maguk mögött hagyják. Aztán mikor ismét szülővárosukba utaznak megtörténik a találkozás, de Mel titkolózik, amik később ismét szakadékot eredményeznek a kapcsolatukban. Vajon érdemes adni egy második esélyt életünk szerelmének? Honnan tudhatjuk egyáltalán, hogy egymáshoz tartozunk?

,, Mi csak az első sorból nézhetjük végig, ahogy leperegnek az utolsó percek. Bárcsak visszamehetnénk néhány hónappal vagy évvel az időben, hogy visszafordíthassuk azt, amit most már nem lehet!"

Ez a könyv nem egy megszokott történetet rejt magában, mégis óriási hatással van az olvasóra. Az én szívemet teljes mértékben elnyerte az egész történet, nem volt tele klisékkel és közhelyekkel. Egy olyan történetet láthatunk, ami akár velünk is megtörténhet.

Szerettem mindent amit ez a könyv adott. Tele volt érzésekkel, emlékekkel, élményekkel és miegymással. Egyszerűen letehetetlen volt, csak peregtek az oldalak a kezeim között. Sajnáltam is, hogy vége lett, pedig szívem szerint olvastam volna tovább. Annyira magával ragadott, hogy már csak az utolsó oldalakon vettem észre, hogy mindjárt vége. Talán még annyit hozzá tudnék fűzni, hogy ha lett volna a végén egy ’10’ vagy ’5 évvel később’, akkor egyszerűen maga lett volna a tökéletesség mintaképe a könyv, ezt egy picit hiányoltam.

,, - Imádom, amikor ezt csinálod. – sziszegi a fogai között. - Mit? - Azt, hogy mindig ellent mondasz nekem. Ígérd meg, hogy többé nem hagysz el! Eltolom magam tőle egy pillanatra. -Ígérem. -Akkor se, ha seggfej leszek! Üvöltsd le a fejem, törd el a legdrágább hokiütőmet, vagy csinálj bármit, csak ne hagyj el többé. Még egyszer nem élném túl..''

Az írónőtől már volt szerencsém olvasni egy könyvet, az Árnyoldalt. Azt is nagyon szerettem, nem hittem, hogy attól a könyvtől lehet nagyobbat írni. De lehet, ez be is bizonyosodott számomra. Köszönöm az írónőnek és az Álomgyárnak is az élményt, amit a könyv adott nekem!

26102807_1645411598851111_952441232_n

Fülszöveg:

A feltörekvő jégkorongos, Zack és a visszahúzódó Melanie, tökéletes álompárnak tűnnek. Ám a lány élete egy nap fenekestül felfordul, amikor hirtelen elveszít maga körül mindenkit, aki fontos volt számára. Beleértve Zacket is. A fiú egy profi szerződéssel a zsebében elutazik és ezzel darabokra töri a lány lelkét. Ekkor Melanie úgy dönt, hogy ő is maga mögött hagyja Kanadát, és egészen New Yorkig menekül. A sors azonban úgy hozza, hogy évekkel később újra találkoznak, de az egymásra találás nem úgy sikerül, ahogy azt a lány megálmodta. Ehelyett egy titkokkal teli viszonyba bonyolódnak. Vajon elég erős a kapcsolatuk, hogy túlélje a titkokat? Összeférhet a profi hokisok élete a szerelemmel? Te mire lennél képes, hogy megtartsd a szerelmedet? P. C. Harris az Árnyoldal című sikerkönyv szerzőjének legújabb izgalmakban bővelkedő erotikus-romantikus kalandregénye garantált szórakozást nyújt a fordulatos történetek kedvelőinek. image_big

Remélem még más könyvet is olvashatok majd az írónőtől! :)

Kiadó: Álomgyár Oldalak száma: 368 Kiadás éve: 2017 Borító: PUHATÁBLÁS