EXLUZÍV !!! Ludányi Bettina - Nyomodban: te követed őt, vagy ő téged? című regényének borítóleleplezése

A regényt itt tudod előrendelni -> Ludányi Bettina - Nyomodban

 

Az írónő már a negyedik regényét adja ki, de méltán mondhatom, hogy az első történetétől kezdve rengeteg akadályt gyűrt le. Fejlődött minden egyes művének megalkotásakor, s nemcsak a romantikus krimit képviselik művei, hanem a pszichothrillerben is jeleskedik.

Harmadik alkalommal leplezhetem le a megjelenésre váró könyvének a borítóját. Minden egyes esetben óriási megtiszteltetésnek vettem és ez most sincs másként.

 

,, A kisördög azt suttogja a fülembe, hogy nem vagyok elég erős és harcias ahhoz, hogy ki tudjak keverednie az érzelmeim viharából, és át tudjam úszni a bűntudat tengerét. Egy valamiről azonban megfeledkezett.

Én magam vagyok a vihar.

Én magam vagyok a tenger!”

A könyv megjelenési időpontja: 2019. május 26. (vasárnap) 16.00; Álomgyár könyvesbolt, Budapest (1072 Budapest, Rákóczi út 42.)

Aki számára esetleg ismeretlenek az írónő eddig megjelent művei:

,, Tele van emóciókkal, nagyrészt végig sokkban, meglepettségben és idegességben tart minket a történet. Lapról lapra történik valami új, ami alapján fogalmunk sem lehet a támadóról, pedig néha a kérdésünkre a válasz ott van az orrunk előtt. Annyira jól meg lett írva, hogy néhol még én is megijedtem Ana szerepén keresztül, mert annyira valóságos volt, hogy lehetetlen volt menekülni a befolyásoltsága alól. Egyszerűen lebilincsel az egész. Rabul ejt a történet és olvasóként sem tudunk meglépni belőle, mert annyira magával ragad, hogy egyszerűen üresnek éreztem magam, amikor épp nem volt kezemben a könyv.” (részlet az ajánlóból)

,, Lehet, hogy távolabb kerülünk valamitől, lehet, fakul az emlék, de nem jelenti azt, hogy homályba vész. A seb begyógyulhat, valóban, de a heg örökre ott marad és emlékeztet minket arra, hogy az élet nem egy tündérmese. Nincsenek hős lovagok, akik ott lapulnak egy fa mögött arra várva, mikor menthetik meg a hercegnőjüket. Nincs boldogan éltek, amíg meg nem haltok, és mindent felemésztő, igaz szerelem se létezik. Nem kényelmes az üvegcipő és a szerelmes csók sem old meg mindent. ’’ (részlet a regényből)

,, Tele van érzelemmel, néhol boldog voltam, néhol csalódtam a férfiben, de előfordult, hogy szinte könnyekbe törtem ki, mert annyira váratlanul ért a dolog, hogy másként nem is tudtam reagálni rá.
Sokszor annyira beleéltem magam a dolgokba, hogy saját bőrömön tapasztaltam meg lelkileg és szinte fizikailag is mindazt, amin Bella átment, és ami történt vele. Ez persze sokszor megrémítettet, de mégis ha utólag a könyvre gondolok csak jó érzések kerítenek hatalmukba.” (részlet az ajánlóból)

,, Megmentettem az életét, miközben kockáztattam a magamét. Ez sokkal beszédesebb bármelyik vallomásnál, és ez megrémített. Más azt mondani, hogy ,, az életem adnám érted”, és más tényleg megtenni. Mert, amikor ott vagy és döntened kell, akkor nem gondolkodsz, csak cselekszel. Aztán amikor már ott lüktet benned a fájdalom, csak akkor eszmélsz fel, hogy ezt jól elbaltáztad. Noha megmentetted azt, akit szeretsz, de közben elfeledkeztél önmagadról.”(részlet a regényből)

,, Csak ajánlani tudom minden lélektani és thriller kedvelőnek, mert ez nekik kötelező olvasmány! Az orrodnál fogva vezet a regény és mindezt az utolsó oldalakig észre sem veszed. 
A Meghasadt valóság a szemedbe hazudik, elhihet veled mindent, aztán olyat kapunk tőle, hogy saját magunknak sem hiszünk majd.” (részlet az ajánlóból)

,, Idővel a seb begyógyul, és bár a heg megmarad, már legalább nem fog fájni. Segít emlékezni, hogy egy kemény háború dúlt a szívünkben és a lelkünkben, mégis mi kerültünk ki győztesként. A hegek nem fájdalmat és elkeseredést hoznak, hanem békét és biztonságérzetet. Megmutatják, hogy egyszer már túlszárnyaltuk önmagunkat. Hogy egyszer már nyertünk, és ez a jövőben is így lesz.” (részlet a regényből)

Az egyetlen menedék című műve évekkel ezelőtt került a kezembe, s úgy érzem hatalmas gyöngyszemre akadtam, mert talán ha akkor a kiadónak köszönhetően nem mélyedek bele Ana történetébe, akkor sosem fedezem fel azt a tehetséget és tettvágyat az írónőben, ami által véleményem szerint már most hatalmas sikereket ért el.

Személy szerint nekem hatalmas kedvencem az írónő regényei közül a Mennem kell, mert az én szívembe teljes mértékben belopta magát Bella és Eric is. Ez volt az az alkotás, ami örök kedvencként megmarad számomra, mert olyan tanulságok és olyan kiemelkedő érzelmek szerepelnek benne, amiket a saját életemben is hasznosítani tudok.

A Meghasadt valóság sokkal keményebb, gyötrőbb világba vezet. Ha nem ismerném személy szerint az írónőt, akkor is eme regénye után úgy gondolnám, hogy helye van a pszichothrillerek világában. S szerintem benne van az a plusz, ami miatt képes lenne és képes is lesz sokkal durvábban írni és még jobban átverni minket, olvasókat.

Az elmúlt időszakban Bettina facebook csoportjában és az írói oldalán is betekintést kaphattunk a Nyomodban című regénye kapcsán. A fülszöveget még nem igazán láthattátok ezelőtt, így mielőtt magáról a borítóról beszélnénk, szeretném megmutatni nektek.

Te megszegnéd a törvényt, ha egy élet lenne a tét?

Daisy Carvalho Serra, a rendőrség tanácsadó nyomozója mocskos ügybe keveredik. Egy olyan gyilkosságban segíti a rendőrség munkáját, amelyben az elkövetés módja nagyon emlékezteti egy korábbi ügyre. Csakhogy az akkori sorozatgyilkos már halott.

Oliver Walsh, a helyi bűnszervezet, a Fantomok egyik vezető beosztású bűnözője, vádalku fejében segíti a helyi erőket az információszerzésben.

A nyomozás nagy erőkkel zajlik, ám van a rendőrök között valaki, aki sokkal többet tud, mint amennyit megoszt a hatóságokkal. Vajon ki az, és mi a célja a hallgatással? Hogyan birkózik meg Daisy a két gyilkosság között húzódó párhuzammal, és egyáltalán mi köze van az esetekhez? Milyen messze megy el a gyilkos, ha a bosszúvágy hajtja?

Ludányi Bettina írónő regénye ezúttal egy árulással és cselszövéssel teli világot tár az olvasók elé, ahol nem tudni, ki jár előrébb egy lépéssel: a gyilkos vagy a rendőrség. Titkok, hazugságok, valamint az ész és a szív harca egyetlen történetbe csomagolva.

Izgatottan várom, hogy a Nyomodban szerzője milyen újabb fordulatokkal és izgalmakkal teli történetet tár elénk. Számomra hatalmas kíváncsiság már az is, hogy a főszereplő, Daisy milyen személyiséggel és tulajdonságokkal lesz felruházva. Bettina az eddigi három regényében nagy hangsúlyt fektetett a női karakter erősítésére. Szinte jelképes ismertetőjegy Ana, Bella és Sophie esetében is a makacsság, bátorság, küzdeni akarás. De ugyanakkor a női lélek gyengeségei, érzelmi sokoldalúságai is felfedezhetőek.

Ebben a történetben is jelentős szerepe lesz véleményem szerint a fentebb említett jellemvonásoknak. Ám a szerelem kialakulása, megismerése sem lesz utolsó pont a történet vezetése során. Bettinát ismerve lesz benne valami, amire nem is gondolnánk és akkor fog lecsapni ránk, amikor a legkevésbé sem jutna eszünkbe.

,, Vágyak, álmok, célok – mindezt eddig puha porréteg takarta, most azonban ideje végre rendet tenni. Nem leszek többé a körülményeim áldozata, és nem hagyom, hogy a múltam határozza meg, mivé válok majd a jövőben. És mindezt Olivernek köszönhetem: a gúnyos mosolyának, a szemtelen közeledésének és a határozott fellépésének. Azt is mondhatnám, hogy eddig halott voltam, és ő lehelt belém életet, de ez nem lenne teljesen igaz. Inkább úgy éreztem magam, mint akit élve eltemetnek: hiába üvöltöttem, senki sem hallotta meg a hangomat. Végül belevesztem a sötétségbe.”

Akkor most lessük meg a borítót:

Számomra elsőként az tűnik fel, hogy maga a borító összképe hangsúlyban van a címmel. A nő és a férfi karakter megjelenése tökéletesen fedi azt a kalandos, szerelmes történetet, amit a Nyomodban adhat majd nekünk.

Egyáltalán nem túlzok szerintem, ha azt mondom figyelemfelkeltő maga a külcsín. S azt sugallja akár egy könyvesboltban, akár egy internetes reklámban az ember számára, hogy: ’vegyél meg, ismerj meg’.

Úgy érzem az elsők között leszek, aki saját példányt szerez be a műből. Már most tervezgetem azt, hogy melyik polcomon fogja a megfelelő helyet kapni.

,,Háborúnak indult, mégis szerelem lett belőle. A tüzes pillantásokat felváltották a túlfűtött csókok, a bosszú okozta feszültséget pedig a sóvárgás egymás teste és lelke iránt.”

Feltettem egy kérdést eme mű írónőjének, aki készségesen válaszolt nekem.

Mi az egyik olyan fontos dolog, amit érdemes megemlíteni vagy kiemelni a Nyomodban kapcsán?

"Bármi történik, nem szabad levonni végleges következtetéseket addig, amíg egyetlen oldal is hátravan a regényből. Ahogy a Meghasadt valóság is mutatta, elindultam egy olyan úton, amelyet meglepetések és átverések szegélyeznek. Annyi bizonyos, hogy Daisyt szerettem volna egy kicsit bemocskolni. Ez sikerült. De hogy mennyire... Na, az majd kiderül."

Nem tudom mennyire illendő ezt mondanom, de egy fantasztikus személyiség rejlik Bettinában. Így szeretnék gratulálni itt is ehhez a regényéhez és remélem, hogy sokáig fog bennünket boldogítani a könyveivel.

Szerintem ez egy tökéletes zárása ennek a bejegyzésnek, s ha esetleg elfelejtetted volna:

Előrendelni itt tudod: Ludányi Bettina - Nyomodban

A könyv megjelenési időpontja: 2019. május 26. (vasárnap) 16.00; Álomgyár könyvesbolt, Budapest (1072 Budapest, Rákóczi út 42.)